Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

buikpijn? hernia?

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

antoinette
Zeer actief
Contacteer:

buikpijn? hernia?

Ongelezen bericht door antoinette »

Gistermiddag tijdens de wandeling stond Coco ineens stil (dat alleen is al vreemd) ze trok haar rug bol,haar oren lagen in haar nek en ze stond er erg verkrampt bij :oeps: Ze liep weer door en even leek het alsof het al weer over was. Tot ze vlak bij huis weer stilstond en ook niet meer wilde lopen. Ik heb haar dus naar huis gedragen,thuis lekker op de bank gelegt met een dekentje en haar in de gaten gehouden. Toen ik de etensbakken ging vullen stond ze al weer naast me en leek er niets meer aan de hand. Tot vanmorgen,even snel plassen en al snel weer die bollen rug en verkrampte manier van lopen. En thuis gilde ze een paar keer toen ze probeerde een plekje in de mand (waar ze nooit ligt) te vinden. Ik hoop op buikpijn maar ben als de dood voor een hernia :(: Straks om 11 uur heb ik een afspraak bij de DA,met lood in m'n schoenen...
aschra
Zeer actief
Mijn ras(sen): Franse bulldog

Ongelezen bericht door aschra »

sterkte bij de da
antoinette
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door antoinette »

Nou ben ik weer. Het is nu in ieder geval geen hernia,maar ze heeft wel pijn in haar rug. Ze geeft pijn aan in dat gedeelte (ben de naam alweer kwijt) waar die karperrug omhoog komt en hij vond haar ook stijf in haar nek. Ze heeft een injectie gekregen om eventuele zwellingen (of zwellingen die mogelijk nog gaan ontstaan) af te remmen in de ruggengraag en een kuur van 5 dagen met tabletjes met hetzelfde doel. Verder is het advies rust. Na het week-end moet het helemaal over zijn en anders moeten er foto's van de rug en nek gemaakt worden. Ze loopt op zich weer goed,heeft ook geen uitvalsverschijnselen gehad gelukkig dus maar hopen dat ze snel weer de oude is!
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

Pfffff........ dat is schrikken zeg!!! :(:

Ik zal duimen dat het met de rust en de injectie wegtrekt!
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”