Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
19.15 actienieuws op SBS6
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
-
- Actief
- Contacteer:
-
- Zeer actief
Het is juist andersom. De pups worden zonder stamboom voor Euro 400,-- verkocht en de ouders hebben wel een stamboom. Wat een oplichters, alleen daar klopt al niks van. De toekomstige eigenaren moeten zo'n hond ooit laten registreren en dat kan dus nooit zonder stamboom.
Echte dierenliefhebbers, zeg. En altijd weer van die druiloren die het risico willen lopen zo'n pup zonder papieren aan te schaffen.
Echte dierenliefhebbers, zeg. En altijd weer van die druiloren die het risico willen lopen zo'n pup zonder papieren aan te schaffen.
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
-
- Zeer actief
Yep dat heb ik ook, ik zat al te kijken wat dat was.twinkeltje schreef:eff erg off topic hoor
maar steeds als ik hier kijk in dit topic
krijg ik zo scherm waar je je gebruikersnaam en wacht woord moet in vullen
de site is cartoonfiles fruhgoy.com
hebben jullie dat ook
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
- twinkeltje
- moderator
-
- Zeer actief
-
- Actief
- Mijn ras(sen): Boerenfox
- twinkeltje
- moderator
-
- Erelid
- Contacteer:
- twinkeltje
- moderator
- twinkeltje
- moderator
ja ik zag dat er storing was, maar het moraal van het verhaal was toch goed?Martijn schreef:jidde schreef:Ben ik dan de enige die het goed vond deze uitzending?(hoewel het voor de echte liefhebber allang bekend was)
Uh...er werd een beetje weinig gezegd he? Storing? "U houdt het nog tegoed?"
Heb je het uberhaupt gezien?

Nee toch, ze hebben toch een stukje van een minuut of 10 uitgezonden?Martijn schreef:jidde schreef:Ben ik dan de enige die het goed vond deze uitzending?(hoewel het voor de echte liefhebber allang bekend was)
- M@ri@nne
- Zeer actief
-
- Zeer actief
Hahah delegeren noem je datM@ri@nne schreef:Kijk hier hou ik van.Martijn schreef:Het komt daar haar avatar!twinkeltje schreef:nee het is volgens mij iloon wand als ik naar haar profiel ga krijg ik het ookJullie zoeken uit wat het probleem is en ik los het op.

Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
- M@ri@nne
- Zeer actief
Dus van die paar minuten waarin het woord vechthond een x aantal keren viel, ik meen ik ook nog een argetijnse dog in beeld zag en een Anita alle vooroordelen hoorde bevestigen die er zijn vond jij het moraal goed?jidde schreef:ja ik zag dat er storing was, maar het moraal van het verhaal was toch goed?Martijn schreef:jidde schreef:Ben ik dan de enige die het goed vond deze uitzending?(hoewel het voor de echte liefhebber allang bekend was)

Groetjes, Marianne.

Ik vind het goed dat eventuele kopers weten dat ze niet 1 van de makkelijkste zijn (want dat zijn ze niet, net als herders bv)
Je kan wel tegen alle pupkopers alleen de goede dingen vertellen, maar dat is natuurlijk ook niet goed.
Wat ik erg goed vond was, dat ze lieten zien dat er weinig verschil is tussen een pitbull en een staff, zodat hoop ik mensen nu wel inzien waarom een stamboom zo belangrijk is
Je kan wel tegen alle pupkopers alleen de goede dingen vertellen, maar dat is natuurlijk ook niet goed.
Wat ik erg goed vond was, dat ze lieten zien dat er weinig verschil is tussen een pitbull en een staff, zodat hoop ik mensen nu wel inzien waarom een stamboom zo belangrijk is
- twinkeltje
- moderator
wat een team work he ik zoek de dader matijd de oorzaak en marian haald het wegchrico schreef:Hahah delegeren noem je datM@ri@nne schreef:Kijk hier hou ik van.Martijn schreef:Het komt daar haar avatar!twinkeltje schreef:nee het is volgens mij iloon wand als ik naar haar profiel ga krijg ik het ookJullie zoeken uit wat het probleem is en ik los het op.
![]()

- M@ri@nne
- Zeer actief
Hahaha de gemiddelde SBS kijker denkt nu alleen maar mooi, kan ik een goedkope pup kopen in de Betuwe.jidde schreef:Ik vind het goed dat eventuele kopers weten dat ze niet 1 van de makkelijkste zijn (want dat zijn ze niet, net als herders bv)
Of stoer zo'n Pitbul, en die Anita zei nog dat het best wel meevalt.
Groetjes, Marianne.

- M@ri@nne
- Zeer actief
Hmmm zo kan je het ook zienM@ri@nne schreef:Hahaha de gemiddelde SBS kijker denkt nu alleen maar mooi, kan ik een goedkope pup kopen in de Betuwe.jidde schreef:Ik vind het goed dat eventuele kopers weten dat ze niet 1 van de makkelijkste zijn (want dat zijn ze niet, net als herders bv)
Of stoer zo'n Pitbul, en die Anita zei nog dat het best wel meevalt.

- little-wolf
- Zeer actief
er zijn en blijven mensen die het niet willen snappen.jidde schreef:Hmmm zo kan je het ook zienM@ri@nne schreef:Hahaha de gemiddelde SBS kijker denkt nu alleen maar mooi, kan ik een goedkope pup kopen in de Betuwe.jidde schreef:Ik vind het goed dat eventuele kopers weten dat ze niet 1 van de makkelijkste zijn (want dat zijn ze niet, net als herders bv)
Of stoer zo'n Pitbul, en die Anita zei nog dat het best wel meevalt.Ik denk juist dat mensen misschien eindelijk eens snappen waarom een stamboom belangrijk is
er si zat info op het net erover te vinden en nog weten mensen (zogenaamd) niks van die wet.
- Ca Cajuina
- Zeer actief
Martijn schreef:Een stamboom is belangrijk omdat de stasi anders je hond afpakt. Niet vanwege een of andere vage raseigenschap.jidde schreef: Hmmm zo kan je het ook zienIk denk juist dat mensen misschien eindelijk eens snappen waarom een stamboom belangrijk is

Groetjes Michelle en een kus van Conan en Akira en Hera