Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
veel drinken en veel plassen..
Moderator: moderatorteam
- dragonsstarr
- Zeer actief
- Contacteer:
veel drinken en veel plassen..
little mijn oudste hond (10 jaar) die drinkt sinds een tijdje heel veel en ook plast ze duidelijk veel meer, weet iemand wat hier de reden van zou kunnen zijn? ze is ook gesterriliseerd, ik heb gisteren bloed laten prikken en urine weg gebracht.
Groetjes Priscilla
Mis je lieve luna.......
8-11-2002 - 8-8-2004
Legend Of The Starr DayDream

Mis je lieve luna.......
8-11-2002 - 8-8-2004

- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- dragonsstarr
- Zeer actief
- Contacteer:
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
- Annet
- Zeer actief
Heb je er een hond bij gekregen misschien? Ik heb een keer een verhaal gehoord over iemand die 2 honden had met elk hun eigen waterbak. Toen ze een keertje besloot dat ze ook wel met z'n tweeen uit 1 bak konden drinken, ging 1 van de honden steeds de hele bak leegdrinken. Liters achter elkaar en dus ook heel veel plassen. Uit allerlei onderzoeken was niets te vinden. Dat was een soort van baknijd en toen ze weer 2 bakken neerzette, was het probleem opgelost.
- dragonsstarr
- Zeer actief
- Contacteer:
heb wel een pupje van kira gehouden, maar daar heeft ze geen problemen mee want dat veel drinken is later gekomen. Het is maar even afwachten morgen krijg ik de bloeduitslag en ook van de urine, ik hoop dat het niks ernstigs is.Annet schreef:Heb je er een hond bij gekregen misschien? Ik heb een keer een verhaal gehoord over iemand die 2 honden had met elk hun eigen waterbak. Toen ze een keertje besloot dat ze ook wel met z'n tweeen uit 1 bak konden drinken, ging 1 van de honden steeds de hele bak leegdrinken. Liters achter elkaar en dus ook heel veel plassen. Uit allerlei onderzoeken was niets te vinden. Dat was een soort van baknijd en toen ze weer 2 bakken neerzette, was het probleem opgelost.
Groetjes Priscilla
Mis je lieve luna.......
8-11-2002 - 8-8-2004

Mis je lieve luna.......
8-11-2002 - 8-8-2004

- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Contacteer:
Hoi Priscilla,
Ik zou er even mee naar de dierenarts gaan. Het lijkt inderdaad op diabetes, dat kom vaker voor bij oudere teven.
Ik zou er even mee naar de dierenarts gaan. Het lijkt inderdaad op diabetes, dat kom vaker voor bij oudere teven.
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
-
Sjiel
- Zeer actief
- dragonsstarr
- Zeer actief
- Contacteer:
heb van de week de resultaten gehad van het bloedonderzoek en van de urine, tot nu toe is alles goed geen tekenen van suikerziekte of nierfalen. Ik ga maandag nog een keer urine weg brengen want dan word het nog een keer getest, komt daar niks uit dan gaan we met een soort "strippen" werken, dan moet ik om de 2 uur haar urine opvangen en dan wat urine op de strip doen, zo komt er een soort lijn in te zitten van verkleuring, komt hier niks uit dan weet ik dat er lichamelijk niks aan de hand is. Het kan ook beginnende nierproblemen zijn of bijnierproblemen, dus ik hou ze heel goed in de gaten.
Het kan ook zijn dat ze in de rouw is van luna, die is nu een maandje dood, het is eigenlijk daarna begonnen, ik vond dat ze daarna anders deed reageren. Maar neem geen risico's, vind het maar eng met een oudere hond.
Het kan ook zijn dat ze in de rouw is van luna, die is nu een maandje dood, het is eigenlijk daarna begonnen, ik vond dat ze daarna anders deed reageren. Maar neem geen risico's, vind het maar eng met een oudere hond.
Groetjes Priscilla
Mis je lieve luna.......
8-11-2002 - 8-8-2004

Mis je lieve luna.......
8-11-2002 - 8-8-2004

- Lysette
- Zeer actief
- Contacteer:
- dragonsstarr
- Zeer actief
- Contacteer:
wat mij ook opvalt wat ze regelmatig heeft, dat ze in een keer heel veel gaat kwijlen , geen echte kwijl maar constant druppels, echt dan moet je haar gewoon met een handdoek achterna lopen omdat het zo erg is, is dit misschien bij iemand herkenbaar? ze begint dan eerst constant haar mond af te likken netals wanneer een hond misselijk is en moet spugen, en daarna begint het overvloedig druppelen.
ik zou het wel doen, ben benieuwd wat jou dierenarts zegt.[/code]Job heeft hier sinds kort ook last van. Morgen ga ik even de DA bellen...
Groetjes Priscilla
Mis je lieve luna.......
8-11-2002 - 8-8-2004

Mis je lieve luna.......
8-11-2002 - 8-8-2004

- stefanie
- Zeer actief
- dragonsstarr
- Zeer actief
- Contacteer: