Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Caramba schreef: hartstikke bedankt voor het antwoord.
ik wil namelijk over een paar jaar, als ik groter woon en voldoende kennis heb over het fokken van schnauzers , misschien ooit een nestje fokken , maar dan wel met kennelnaam... en nu weet ik dat ik hem gewoon kan aanvragen.... thanx!
weet niet of ik het goed begrepen heb hoor.. maar dacht ergens gelezen te hebben dat je wel binnen een aantal jaren een nestje gefokt moet hebben anders wordt je kennelnaam weer vrijgesteld ofzo???
oei dat is niet zo fijn. maar het duurt nog wel even, ik wil eerst nog heel veel leren over de hondfokkerij en dan weten dat ik ruim genoeg kan wonen en dan ga ik pas een kennelnaam aanvragen..
ik wil namelijk over een paar jaar, als ik groter woon en voldoende kennis heb over het fokken van schnauzers , misschien ooit een nestje fokken , maar dan wel met kennelnaam... en nu weet ik dat ik hem gewoon kan aanvragen.... thanx!
weet niet of ik het goed begrepen heb hoor.. maar dacht ergens gelezen te hebben dat je wel binnen een aantal jaren een nestje gefokt moet hebben anders wordt je kennelnaam weer vrijgesteld ofzo???
nee hoor, dat is niet zo,
er zijn ook genoeg mensen die de kennelnaam alleen om economische redenen (hondenbelasting) hebben en die dus nooit een nestje fokken.....
nee hoor, dat is niet zo,
er zijn ook genoeg mensen die de kennelnaam alleen om economische redenen (hondenbelasting) hebben en die dus nooit een nestje fokken.....
ja daarom juist, dacht het ergens gelezen te hebben.... ik ga het es opzoeken...