Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Linke miksen tussen rassen en hun problemen

Forum voor alle opmerkingen over hondenrassen, vragen of weetjes.

Moderator: moderatorteam

Tarz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Whippet en dwergpoedel
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Tarz »

cayuse schreef:ik heb hier 2 kruisingen argentijn x rottweiler....(reu en teef)

en ik zou er zo een ras van willen maken,zijn echt super goede honden,eigelijk het goede van beide honden zit erin,ze zijn waaks,maar wel heel sociaal,ook met andere honden!!!!

en super super lief voor andere mensen,ze zitten het liefst op schoot,ik zou er zo weer aan 1 beginnen,veel mensen vinden ze ook super mooi!!!!!!Er is al zo vaak aan mij gevraagd wat voor ras het is.
Dan heb je het getroffen :wink:
Groetjes Rob
Rob*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rob* »

cayuse schreef:ik heb hier 2 kruisingen argentijn x rottweiler....(reu en teef)

en ik zou er zo een ras van willen maken,zijn echt super goede honden,eigelijk het goede van beide honden zit erin,ze zijn waaks,maar wel heel sociaal,ook met andere honden!!!!

en super super lief voor andere mensen,ze zitten het liefst op schoot,ik zou er zo weer aan 1 beginnen,veel mensen vinden ze ook super mooi!!!!!!Er is al zo vaak aan mij gevraagd wat voor ras het is.
En nu maar hopen dat je geen fokker bent he?
cayuse
Vaste gebruiker
Contacteer:

Ongelezen bericht door cayuse »

hahahah nee hoor,ik fok geen honden,heb er wel 6,maar zijn allemaal elders gefokt en bij mij onvruchtbaar gemaakt....

maar moet zeggen dat de dogo kruisingen de leukste honden zijn die ik ooit gehad hebt!!!
DogoDonna
Actief

Ongelezen bericht door DogoDonna »

MARC_S schreef:door de twee trainbare rassen (herder en lab).
Is een Dogo niet te trainen dan :denken:
Beetje rare uitdrukking Marc :pffff:
Dogo's zijn geweldig
Afbeelding
carra
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door carra »

ik heb een kruising tussen een Keeshond en een Chiwawa! Nou moe, geen betere deurbel en agressief !!!!
Sjiel
Zeer actief

Ongelezen bericht door Sjiel »

Is de chowXshar-pei al voorbij gekomen?
tosa-inu
Vaste gebruiker
Contacteer:

hoi marc

Ongelezen bericht door tosa-inu »

hoi marc
je vroeg me of het al langer dan 6 mnd geleden was en ja dat is het zekers.
ze was behoorlijk jong gecastreerd want de 1 hadhet er over dat het beter was na de eerste loopsheid en de ander had het er over dat het beter was voor de eerste loopsheid en anderen zeggen dat maakt niks uit en sommige zeggen dat je beter 3 loopsheiden kan wachten.
nou bij sasha was het na haar eerste loopsheid.
ze was al loops geweest en na haar loops heid was ze heel agresief tegen anderen hopnden geworden en had ze plots 2x met een hond op straat gevochten en door mijn eigenwijze ex schoonmoeder had ze ook nog eens met hun hond gevachten.
dus ik snapte het ff niet zo om dat het plots was omgeslagen en ben dus naar de dieren arts gegaan.
eerste x was ze een beetje onderzocht maar was niks te vinden ongeveer 2 maanden na haar eerste loopsheid begon ze weer bloed te verliezen.
nou ja dus ik weer naar de dierenarts en ja hoor een ontstoken baarmoeder en haar eierstokken waren licht ontstoken waar door haar hormonen in de war zouden zijn geraakt en dit dus de reden was van agresie.
ik had haar toen ook meteen laten castreren want een baarmoeder ontsteking kan altijd terug komen en en wilde toch geen jongen van haar.
en kort na de operatie ging het veel beter maar ja in het begin na de operatie was het wel ff eng want mijn hond gromt niet als ze echt een hond wil pakken was ik achter gekomen.
dus tja maar alles ging weer goed en veel naar honden uitlaat plaatsen gegaan waar ze lekker los konden spelen en perfect.
dus ik ook blij.

GROET:
Ricardo
Afbeelding
carra
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door carra »

Ik heb een kruising van een Chiwawa met een Kees, nou ...... explosief, knapt snel en bij iedereen die hier niet dagelijks over de vloer loopt ( eerder knijpen dan bijten ) is vreselijk energief en blaft bij het vallen van een blad.
Sinds onze Rudy de Rottweiler ( 7 mnd.) samen met haar de ganse dag buiten speelt ( binnen-buien) is het iets beter. Als waakhond ( nou ja alarmbel dan ) is die kruising SUPER, je gaat alleen TE VAAK kijken wat er nu weer aan de hand is. De Rott blaf enkel , en dan nog op zijn toon van " NU is er ECHT iets " wanneer het nodig is.
Onze deurbel is al jaren stuk, waarom herstellen ? Zowel de Yorken als de kruising laten wel horen als er iemand richting deur loopt.
Dibbes
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Dibbes »

Vandaag zag ik een vage kruising, misschien niet link, maar wel heel vaag.
Sharpei x basset
Met het lijf van een basset en de kop en kleur van een Sharpei.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Hondenrassen en kruisingen”