Op haar rechterdij zie je een butle, op haar linker in haar lies de kaleplekken. Er zitten vaak geen bi\ulten meer bij de kale plekken, die groter zijn dan de bultjes. Er zit soms een droog lorstje op.

Ik rij straks even naar de dierenarts.
Moderator: moderatorteam

Gewoon in hun bak. Hier krijgen ze tijdens hun vastendag brandnetelthee als water zeg maar.Hutsje schreef:Hoe krijg je dat naar binnen dan?chrico schreef:Het kan een eiwitallergie zijn. Vaak zijn dat soort bultjes ophopingen van stoffen die niet afgevoerd kunnen worden. Brandnetelthee als vocht geven wil soms wel al eens voor verbetering zorgen een paar dagen.
Dat doet ze elke dag. Kan best. Ik zie niets aan het water en de anderen hebben het niet. Ze heeft 3 weken geleden wel in de rotte vis liggen rollen. Dat kan het ook nog zijn.bram en thijs schreef:Nope, dan is het vast iets anders. Heeft ze trouwens veel gezwommen? Water helemaal in orde?Hutsje schreef:Nee, haar vacht ruikt niet. En als ik over zou stappen naar ander voer zou ik ander vlees nemen. Ik wil haar niet fulltime op brok hebben. Maar ik denk niet dat dat het is.

Ah. Dat gaat hier niet werken. Ze drinken heel weinig (vanwege het vlees), buiten tijdens het lopen is er overal water en we hebben hier ook een paar vijvers op het terrien, en overal waterbakken buiten.chrico schreef:Gewoon in hun bak. Hier krijgen ze tijdens hun vastendag brandnetelthee als water zeg maar.Hutsje schreef:Hoe krijg je dat naar binnen dan?chrico schreef:Het kan een eiwitallergie zijn. Vaak zijn dat soort bultjes ophopingen van stoffen die niet afgevoerd kunnen worden. Brandnetelthee als vocht geven wil soms wel al eens voor verbetering zorgen een paar dagen.

Oh ja. Die vis.Hutsje schreef:Dat doet ze elke dag. Kan best. Ik zie niets aan het water en de anderen hebben het niet. Ze heeft 3 weken geleden wel in de rotte vis liggen rollen. Dat kan het ook nog zijn.bram en thijs schreef:Nope, dan is het vast iets anders. Heeft ze trouwens veel gezwommen? Water helemaal in orde?Hutsje schreef:Nee, haar vacht ruikt niet. En als ik over zou stappen naar ander voer zou ik ander vlees nemen. Ik wil haar niet fulltime op brok hebben. Maar ik denk niet dat dat het is.