We zijn onafscheidelijk.
Hij weet wie de baas is en ik heb me dan ook liefdevol aan hem onderworpen.
Ik meld me aan bij dit forum om te achterhalen waar het mis is gegaan.
Moderator: moderatorteam
OK, hihi...twinkeltje schreef:oke oke sorry dan hier een bloempjeJoy C schreef:Voel je meteen niet zo aangevallen. Je bent zelf een mutstwinkeltje schreef:sterkte waarom dit is een liefdesvol forumJoy C schreef:welkom en sterkte![]()
![]()
Ik bedoel sterkte met de in haar pijpen hangend mormelnu weer goed

Bertus de MAN! Hé joh, hoe zit dat nou met die 7 maanden sabbatical? Je geest waart hier nog rond...Welkom Sharon.
Ik denk dat je het hier erg naar je zin zal hebben.
Hoe oud ben jij en heb je een partner en wat zijn je maten.
Gr Bertus.
Weer geen duidelijk antwoord, ik krijg grijze haren van jou.sha schreef:Bedankt allemaal!
Heei Yamie, wat een scheten. Maar die linker... als je aan t oor trekt, komt dan de tong eruit?
(ja ja, leuk flauw is niet grappig)
Zowieso knap dat je een Jackie stil hebt kunnen fotograferen. Op de stand-by mode gezet ofzo.
Bertus de MAN! Hé joh, hoe zit dat nou met die 7 maanden sabbatical? Je geest waart hier nog rond...Welkom Sharon.
Gr Bertus.
Wat zeg je nou: "maten" en "partner"? Wat een taal - zeker de generatiekloof.
wees blij dat er niet meer uit vallenidorh schreef:Weer geen duidelijk antwoord, ik krijg grijze haren van jou.sha schreef:Bedankt allemaal!
Heei Yamie, wat een scheten. Maar die linker... als je aan t oor trekt, komt dan de tong eruit?
(ja ja, leuk flauw is niet grappig)
Zowieso knap dat je een Jackie stil hebt kunnen fotograferen. Op de stand-by mode gezet ofzo.
Gr Bertus.
Wat zeg je nou: "maten" en "partner"? Wat een taal - zeker de generatiekloof.
Gr Bertus.