Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Dushi

Forum voor alle opmerkingen over hondenrassen, vragen of weetjes.

Moderator: moderatorteam

jsb.007
geregistreerd lid

Dushi

Ongelezen bericht door jsb.007 »

Onze Dushi is net twee weken oud en we krijgen haar in huis op 12 oktober 2004, dan mag ze haar moeder Nikkie verlaten! We zitten al helemaal uit te kijken naar haar komst. Dit wordt onze eerste Engelse Cocker Spaniel, ze is helemaal zwart, alleen onder haar kin en op haar borst is ze wit. We gaan direct met haar naar de hondenschool, het moet namelijk een goed opgevoede dame worden. Als iemand nog een tip heeft houden we ons aanbevolen.

:wink:
Misty 2
Actief

Ongelezen bericht door Misty 2 »

Gefeliciteerd,
Je hebt een fijn ras uitgekozen.
Maar denk er goed om dat ze heel eigenwijs zijn.(heb ervaring)
Onze Misty ging ook al met 10 weken naar puppyklas en we hebben met haar E.G., V.E.G. gehaald en gaan nu beginnen aan G.G. 1
Ook doen we behendigheid met haar. Ze kan dus heel goed luisteren, maar heeft af en toe van die buien dat ze alleen maar haar neus achterna wil. Het enige wat ik kan aanraden is heel consequent zijn.
En verder ook genieten van je pup, want ze zijn zo snel groot en het hoeven toch ook geen robothondjes te worden.
Groetjes, Corrie en Misty
jsb.007
geregistreerd lid

Ongelezen bericht door jsb.007 »

Misty 2 schreef:Gefeliciteerd,
Je hebt een fijn ras uitgekozen.
Maar denk er goed om dat ze heel eigenwijs zijn.(heb ervaring)
Onze Misty ging ook al met 10 weken naar puppyklas en we hebben met haar E.G., V.E.G. gehaald en gaan nu beginnen aan G.G. 1
Ook doen we behendigheid met haar. Ze kan dus heel goed luisteren, maar heeft af en toe van die buien dat ze alleen maar haar neus achterna wil. Het enige wat ik kan aanraden is heel consequent zijn.
En verder ook genieten van je pup, want ze zijn zo snel groot en het hoeven toch ook geen robothondjes te worden.
Dank je voor de reactie. Zoal ik lees moeten we toch wel rekenen op meerdere cursussen? Fijn te weten en een robothond, nee daar zitten we niet op te wachten!
annicka
Zeer actief

Ongelezen bericht door annicka »

:mrgreen: Een cocker een robothond? Ik moet de eerste nog zien. De combinatie van Cocker met een zeer goed geconditioneerde robotbaas komt vaker voor...............

Groeten, Ellen
Groetjes van Ellen en een Knuf van Noa, Luna en Fitz.
Eline*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Eline* »

jsb.007 schreef:Zoal ik lees moeten we toch wel rekenen op meerdere cursussen?
Een cursus voedt je hond niet op, dat doe je zelf. Het is maar net hoeveel kennis en motivatie je zelf in huis hebt om je hond te leren gehoorzamen die maken hoeveel sturing jij daarbij nodig hebt.
Veel plezier met je puppekind!
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...
Afbeelding
Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Plaats reactie

Terug naar “Hondenrassen en kruisingen”