hoor ik dat alles wat daarmee verband houdt uitgesteld is tot begin oktober 8O
en opgelucht dat de woefies waren, eens naar die nare dame zonder een prikje in hun achterste

Moderator: moderatorteam
ja een priksie in poepsie is niet leuk.je moet in duitseland geldt ook voor heel veel andere landen een entings bewijs bij hebben .meestal is dit ook meteen je honden paspoortrosie schreef:omdat we dit weekend van plan zijn om naar Duitsland te rijden ging ik bij de dierenarts langs om voor ons jongens hun hondenpaspoort op te halen.
en opgelucht dat de woefies waren, eens naar die nare dame zonder een prikje in hun achterste![]()
ze zijn volledig in orde met hun prikjes hoor, ik ging enkel om het paspoort te halen, maar omdat onze dierenarts weet dat arco niet zo'n sociale hond is staat ze erop dat hij altijd meekomt als ik bij haar moet zijn, dus die keer kwamen ze ervanaf zonder prikje en hun paspoort was er ook al niet!!KLEINE HOBBES schreef:ja een priksie in poepsie is niet leuk.je moet in duitseland geldt ook voor heel veel andere landen een entings bewijs bij hebben .meestal is dit ook meteen je honden paspoortrosie schreef:omdat we dit weekend van plan zijn om naar Duitsland te rijden ging ik bij de dierenarts langs om voor ons jongens hun hondenpaspoort op te halen.
en opgelucht dat de woefies waren, eens naar die nare dame zonder een prikje in hun achterste![]()