Echt waar, je vertelt precies het verhaal van mijn ouders!!rosie schreef:tot je der eentje hebt, dan zal je wel anders praten hoor!!Marion. schreef:Ik zou van narigheid niets kunnen doen op dat ding haha. Maar wij zijn wel wat gewend he? In onze tent hebben we ook geen toiletSietske schreef:Porta-potti. Wel lekker als je ergens staat en je moet hoognodig en er is toevallig even geen bosje om je behoefte te doen.![]()
Maar serieus. Zoals ik denk dat wij de camper gaan gebruiken, hebben we geen porta-potti nodig. Ook geen ingebouwde douche enzo.
Lekker slapen is het belangrijkste. Of hij op diesel of benzine rijdt, maakt ook niet uit. We gaan er niet mega veel kilometers mee maken, denk ik...
toch niks gezelligers dan met je camper erop uit te trekken en verre horizonten te bekijken
Die kochten die California ook met het idee dat ze er niet echt mee op vakantie zouden gaan, of in ieder geval alleen als het lekker weer was.
Na een eerste echte vakantie in september in Spanje waar het ineens 5 graden vroor 's nachts, zijn ze toch ernstig van gedachten veranderd.
Die camper die ze nu hebben is niet eens zo heel erg groot hoor! Ze gebruiken hem gewoon als familieauto en er worden zelfs gewoon de boodschapjes mee gedaan.
Zij zijn ook spontaan ineens weekeindjes weg of bijv. met een opa of oma even naar een mooi plekje rijden voor een kop koffie en een stroopwafel.
Maar goed, ieder z'n meug he? Ben benieuwd....