Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Loops
Moderator: moderatorteam
- Ottie
- nieuw lid
- Contacteer:
Loops
Ik heb een Duitse herder ze was eind april loops. Toen is ze ook gedekt door onze andere herder. De pups zijn 24 juni geboren en inmiddels zijn ze bij de nieuwe eigenaren.
Nu is mijn vraag wanneer komt haar volgende loopsheid ongeveer.
Niet voor weer een nestje maar we willen de reu binnenkort laten helpen.
Nu is mijn vraag wanneer komt haar volgende loopsheid ongeveer.
Niet voor weer een nestje maar we willen de reu binnenkort laten helpen.
-
Bea.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collies.
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Re: Loops
Ottie schreef: maar we willen de reu binnenkort laten helpen.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
linlin
-
estelle
of wat dacht je van 2 loopse teven tegelijk in 1 huis met 3 ongecastreerde reuen????linlin schreef:je kan ook gewoon de honden een week of twee gescheiden houden.
een vriendje van me, met vier honden, had laatst een loops teefje in de roedel. teefje is leuk twee weekjes uit logeren geweest. zo kan het ook.
erg omslachtig, om je reu te laten castreren om deze reden.
Gaat allemaal prima hoor, alleen goed opletten geblazen....
-
linlin
oh ja, maar deze meneer is niet zo van het strakke opvoeden, dus zo vreselijk onder appel heeft hij ze niet.estelle schreef:of wat dacht je van 2 loopse teven tegelijk in 1 huis met 3 ongecastreerde reuen????linlin schreef:je kan ook gewoon de honden een week of twee gescheiden houden.
een vriendje van me, met vier honden, had laatst een loops teefje in de roedel. teefje is leuk twee weekjes uit logeren geweest. zo kan het ook.
Gaat allemaal prima hoor, alleen goed opletten geblazen....
-
estelle
Appel???? wil je dat even komen uitleggen aan Hera en Ghaya, de dames in kwestie???linlin schreef:oh ja, maar deze meneer is niet zo van het strakke opvoeden, dus zo vreselijk onder appel heeft hij ze niet.estelle schreef:of wat dacht je van 2 loopse teven tegelijk in 1 huis met 3 ongecastreerde reuen????linlin schreef:je kan ook gewoon de honden een week of twee gescheiden houden.
Gaat allemaal prima hoor, alleen goed opletten geblazen....en heeft hij ook geen zin in, vandaar dat de loopse teef even lekker uit logeren gaat.
Ik weet nie tof je bedoeld dat wij onze honden strak opvoeden (ik vind het nogal negatief klinken, alsof ze niks mogen behalve netjes naast lopen) maar als je dat wel bedoelde dan moet je hier maar een dagje langskomen, kun je je kostelijk vermaken als wij weer eens achter een hond aanrennen of als Hera met flexlijn en al de baggersloot inspringt of als ze weereens haar dageljkse middelvinger opsteekt.....