Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
kopvlees
Moderator: moderatorteam
-
Eva
- Actief
kopvlees
Geef nu al een tijdje kvv en versvlees. Heb vandaag het kopvlees uitgepakt. Alles was goed herkenbaar zullen we maar zeggen. Vond het wel een beetje griezelig. Ik zag de tong en alles daar aan vast zitten.....brrr
Het is dat de honden het helemaal geweldig vinden maar ik moet echt nog even wennen...
Het is dat de honden het helemaal geweldig vinden maar ik moet echt nog even wennen...
- ducktails
- Actief
- Contacteer:
-
Baily
Re: kopvlees
Wat dapper...........ik had van de week al problemen met de lamsharten...............Eva schreef:Geef nu al een tijdje kvv en versvlees. Heb vandaag het kopvlees uitgepakt. Alles was goed herkenbaar zullen we maar zeggen. Vond het wel een beetje griezelig. Ik zag de tong en alles daar aan vast zitten.....brrr
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
Ja hoor, dat went echt. Zelf voor Wim die er echt heel veel moeite mee had. hij moest voor FritZ een kip knippen omdat hij hem heel niet wilde eten, ik liet het liggen maar Wim vond het zielig en heeft helemaal zelf de kip in stukken geknipt. Vroegah wilde hij niet eens kip geven.Baily schreef:Wat dapper...........ik had van de week al problemen met de lamsharten...............Eva schreef:Geef nu al een tijdje kvv en versvlees. Heb vandaag het kopvlees uitgepakt. Alles was goed herkenbaar zullen we maar zeggen. Vond het wel een beetje griezelig. Ik zag de tong en alles daar aan vast zitten.....brrr
Het is dat de honden het helemaal geweldig vinden maar ik moet echt nog even wennen...Misschien is het zo dat je hiermee ook steeds je grenzen gaat verleggen.........
ik hoop het.

- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
- Aantal honden: 1
Gut het ligt hier ook te ontdooien.... :N:Eva schreef:Geef nu al een tijdje kvv en versvlees. Heb vandaag het kopvlees uitgepakt. Alles was goed herkenbaar zullen we maar zeggen. Vond het wel een beetje griezelig. Ik zag de tong en alles daar aan vast zitten.....brrr

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
-
Eva
- Actief
-
Dazwa84
-
Eva
- Actief
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
- Aantal honden: 1
Dat zei ik ook al tegen mijzelf nadat ik met moeite dat vlees had gesnedenEva schreef:haha is dat het, moet ik toch maar eens een goed hakmes aanschaffen...

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...