Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

kopvlees

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Eva
Actief

kopvlees

Ongelezen bericht door Eva »

Geef nu al een tijdje kvv en versvlees. Heb vandaag het kopvlees uitgepakt. Alles was goed herkenbaar zullen we maar zeggen. Vond het wel een beetje griezelig. Ik zag de tong en alles daar aan vast zitten.....brrr

Het is dat de honden het helemaal geweldig vinden maar ik moet echt nog even wennen...
ducktails
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door ducktails »

Je weet nu wat je geeft! :smile:
Afbeelding
Baily

Re: kopvlees

Ongelezen bericht door Baily »

Eva schreef:Geef nu al een tijdje kvv en versvlees. Heb vandaag het kopvlees uitgepakt. Alles was goed herkenbaar zullen we maar zeggen. Vond het wel een beetje griezelig. Ik zag de tong en alles daar aan vast zitten.....brrr

Het is dat de honden het helemaal geweldig vinden maar ik moet echt nog even wennen...
Wat dapper...........ik had van de week al problemen met de lamsharten............... :jank: Misschien is het zo dat je hiermee ook steeds je grenzen gaat verleggen......... :mrgreen: ik hoop het.
Hutsje
Zeer actief
Mijn ras(sen): moddercockers
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Hutsje »

Baily schreef:
Eva schreef:Geef nu al een tijdje kvv en versvlees. Heb vandaag het kopvlees uitgepakt. Alles was goed herkenbaar zullen we maar zeggen. Vond het wel een beetje griezelig. Ik zag de tong en alles daar aan vast zitten.....brrr

Wat dapper...........ik had van de week al problemen met de lamsharten............... :jank: Misschien is het zo dat je hiermee ook steeds je grenzen gaat verleggen......... :mrgreen: ik hoop het.
Ja hoor, dat went echt. Zelf voor Wim die er echt heel veel moeite mee had. hij moest voor FritZ een kip knippen omdat hij hem heel niet wilde eten, ik liet het liggen maar Wim vond het zielig en heeft helemaal zelf de kip in stukken geknipt. Vroegah wilde hij niet eens kip geven.
Afbeelding
cloris
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door cloris »

Gut het ligt hier ook te ontdooien.... :N:
Afbeelding
De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Eva
Actief

Wilde het kopvlees snijden maar dat gaat niet zo makkelijk, toen ben ik aan de slag gegaan met de schaar. Ik werd er wel een beetje onpasselijklvan........Vind het best griezelig dat verse vlees :N:
Dazwa84

Ongelezen bericht door Dazwa84 »

Eva schreef:Wilde het kopvlees snijden maar dat gaat niet zo makkelijk, toen ben ik aan de slag gegaan met de schaar. Ik werd er wel een beetje onpasselijklvan........Vind het best griezelig dat verse vlees :N:
Hakken moet je :mrgreen:
Eva
Actief

haha is dat het, moet ik toch maar eens een goed hakmes aanschaffen...
cloris
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door cloris »

Eva schreef:haha is dat het, moet ik toch maar eens een goed hakmes aanschaffen...
Dat zei ik ook al tegen mijzelf nadat ik met moeite dat vlees had gesneden :mrgreen:
Afbeelding
De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”