Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Barf meeting laatste en juiste routebeschrijving!!

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Charlotte*
Zeer actief

Barf meeting laatste en juiste routebeschrijving!!

Ongelezen bericht door Charlotte* »

**Neem zelf genoeg vuilniszakken of plastic zakken mee om het vlees in te stoppen.***

Voor de laatste keer een wijziging in de routebeschrijving.
Ik hoop dat ik het juist opschrijf want ik snap er eigelijk geen hol meer van :mrgreen:

Barf meeting:

Wanneer: zaterdag 21 oktober
Hoe laat: 12 uur
Waar: Almeerderstrand (Almere)
Hoe kom je daar:

Vanuit de richting Lelystad snelweg A6 afslag Almeerderstrand (laatste afslag voor de Hollandse brug, dat is dus voorbij Almere richting Amsterdam en voor de brug) Beneden aan de afslag linksaf (stoplichten gelden niet voor jou!) bij de volgende stoplichten rechtdoor, drempel over en daarna linksaf de Muiderzandweg in. Als je op de muiderzandweg rijdt ga je na ongeveer 20 meter linksaf en gelijk rechtdoor omhoog naar de dijk. Op de dijk kan je het beste helemaal naar rechts rijden naar het eind van de dijk.

Vanuit Amsterdam en Hilversum A6, Hollandse brug over en meteen de eerste afslag, Almeerderstrand. Dus vanuit richting Amsterdam afslag Almeerderzand onder het viaduct door bij de stoplichten rechtdoor, drempel over en daarna linksaf de Muiderzandweg in.
Als je op de muiderzandweg rijdt ga je na ongeveer 20 meter linksaf en gelijk rechtdoor omhoog naar de dijk.
Op de dijk kan je het beste helemaal naar rechts rijden naar het eind van de dijk.
Laatst gewijzigd door Charlotte* op 21 okt 2006 03:23, 6 keer totaal gewijzigd.
Groetjes van Charlotte
Afbeelding
Hutsje
Zeer actief
Mijn ras(sen): moddercockers
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Hutsje »

10 uur redt ik niet. Ik ben 2 uur onderweg en kan pas rond half 10 min kip halen, net las de vorige keer.
Afbeelding
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

Nee joh, schrik me dood. Tien uur red ik nooit. Wat was het de vorige keer ook alweer Jessica, 12 uur ofzo toch?
mercedes2803
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door mercedes2803 »

Hutsje
Zeer actief

Marion. schreef:Nee joh, schrik me dood. Tien uur red ik nooit. Wat was het de vorige keer ook alweer Jessica, 12 uur ofzo toch?
Op zijn vroegst 12 uur. Ik ben weer een hele dag onderweg want ik zit wel weer 4 en een half uur uur in de auto (moet ook eerst de kip nog halen). Als ik alles kan krijgen kom ik met een ongeveer 250 a 300 kilo vlees aan en ik hoop dat we de volgende keer toch iets centraler kunnen.
Afbeelding
Marion.

Hutsje schreef:Op zijn vroegst 12 uur. Ik ben weer een hele dag onderweg want ik zit wel weer 4 en een half uur uur in de auto (moet ook eerst de kip nog halen). Als ik alles kan krijgen kom ik met een ongeveer 250 a 300 kilo vlees aan en ik hoop dat we de volgende keer toch iets centraler kunnen.
Wat mij betreft hebben de "leveranciers" ook de grootste stem wat betreft lokatie. Zij moeten toch al moeite doen om alle spullen bij elkaar te sprokkelen, geld voor te schieten, en de spullen te verdelen (tel ik mezelf niet mee, want ik heb er nagenoeg geen werk aan).
Dus ik zou zeggen.... Tineke en Jessica mogen beslissen :19:
Hutsje
Zeer actief

Marion. schreef:
Hutsje schreef:Op zijn vroegst 12 uur. Ik ben weer een hele dag onderweg want ik zit wel weer 4 en een half uur uur in de auto (moet ook eerst de kip nog halen). Als ik alles kan krijgen kom ik met een ongeveer 250 a 300 kilo vlees aan en ik hoop dat we de volgende keer toch iets centraler kunnen.
Wat mij betreft hebben de "leveranciers" ook de grootste stem wat betreft lokatie. Zij moeten toch al moeite doen om alle spullen bij elkaar te sprokkelen, geld voor te schieten, en de spullen te verdelen (tel ik mezelf niet mee, want ik heb er nagenoeg geen werk aan).
Dus ik zou zeggen.... Tineke en Jessica mogen beslissen :19:
De meeste stemmen gelden, hebben we gedaan. Dat is ook prima en ik kies er dan zelf voor om te gaan. Ik moet trouwens ook nog maar zien of ik alles bij elkaar krijg want ik zit al op bijna 100 kilo kipkarkas en 60 kilo nekken, om over de luchtpijpen en de ribben maar niet te spreken. Ik weet niet hoeveel koeien er geslacht worden maar dat zullen er geen honderden zijn en ze hebben maar 1 luchtpijp :wink:
Laatst gewijzigd door Hutsje op 10 okt 2006 21:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Marion.

Hutsje schreef:Ik moet trouwens ook nog maar zien of ik alles bij elkaar krijg want ik zit al op bijna 100 kilo kipkarkas en 60 kilo nekken
:eek: :eek: :eek:
Dat is niet te doen voor jou! Moet ik je helpen met de kip? Hoewel mijn kip wel duurder is, maar dan moeten we maar een gemiddelde prijs nemen ofzo :19:
ien
Erelid
Contacteer:

Ongelezen bericht door ien »

[quote="Marion"Dus ik zou zeggen.... Tineke en Jessica mogen beslissen :19:[/quote]
helemaal mee eens.!!
Ik wil best verder rijden dan Almere.ik hoef alleen maar te rijden en niets te halen en te sjouwen.
Afbeelding
Charlotte*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Charlotte* »

Hutsje schreef:en ik hoop dat we de volgende keer toch iets centraler kunnen.
Daar heb je eigelijk wel gelijk in. De leveranciers doen het sjouw werk, moeten het ophalen enz enz.

De volgende meeting mogen wat mij betreft degene die de spullen inkopen beslissen waar de meeting plaatsvind.

p.s. De tijd heb ik inmiddels aangepast.
Groetjes van Charlotte
Afbeelding
Marion.

ien schreef:helemaal mee eens.!!
Ik wil best verder rijden dan Almere.ik hoef alleen maar te rijden en niets te halen en te sjouwen.
Jawelllll. Ik wil een zak looppoten van jou :boos:
Hutsje
Zeer actief

Marion. schreef:
Hutsje schreef:Ik moet trouwens ook nog maar zien of ik alles bij elkaar krijg want ik zit al op bijna 100 kilo kipkarkas en 60 kilo nekken
:eek: :eek: :eek:
Dat is niet te doen voor jou! Moet ik je helpen met de kip? Hoewel mijn kip wel duurder is, maar dan moeten we maar een gemiddelde prijs nemen ofzo :19:
Ik heb veel ruimte in mijn auto :pffff: . Ik heb de poelier al gebeld of ze het kunnen leveren. ik hoor dat uiterlijk dinsdag 17 oktober als ik de definitieve bestelling plaats. Ze hebben meerdere filialen en laten indien nodig vandaar ook komen.
Afbeelding
Marion.

Hutsje schreef:Ik heb veel ruimte in mijn auto :pffff: . Ik heb de poelier al gebeld of ze het kunnen leveren. ik hoor dat uiterlijk dinsdag 17 oktober als ik de definitieve bestelling plaats. Ze hebben meerdere filialen en laten indien nodig vandaar ook komen.
Zou geweldig zijn als jij het kunt regelen. Zo niet, dan een PB-tje naar mij ok? Ik ga je ook helpen afwegen enzo :mrgreen:
Marion.

Enne.... iedereen die een goede weegschaal heeft... meenemen!
Eline*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
Contacteer:

Ongelezen bericht door Eline* »

Sandro schreef:De volgende meeting mogen wat mij betreft degene die de spullen inkopen beslissen waar de meeting plaatsvind.
\

Mee eens. Als je het wat eerlijk wilt verdelen betekent het dat de harde werkers het liefst zo min mogelijk hoeven rijden. Voor mij is het luxe alleen afhalen en ik ben echt bereid er een stuk voor te rijden. Maakt me niets, want ik verheug me echt op al die lekkere dingetjes..voor de honden dan! :ok:
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...
Afbeelding
Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Marion.

Eline* schreef:Mee eens. Als je het wat eerlijk wilt verdelen betekent het dat de harde werkers het liefst zo min mogelijk hoeven rijden. Voor mij is het luxe alleen afhalen en ik ben echt bereid er een stuk voor te rijden. Maakt me niets, want ik verheug me echt op al die lekkere dingetjes..voor de honden dan! :ok:
De hardste werkers zijn tot nu toe Tineke en Jessica. En die liggen qua km nogal uit elkaar. Dus ik vind dat zij samen de volgende ontmoetingsplek mogen bepalen :wink:
mercedes2803
Zeer actief

Natuurlijk neem ik ook een weegschaal mee (digitaal en niet super groot, maar goed...hij werkt) En ik zal mijn mooie roze handschoentjes meenemen :mrgreen: zodat ik ook mee kan helpen met afwegen en dergelijke...
Voordeel is dat het nu niet zo warm is als toen, als we maar niet vol in een regenbui staan :N:
Marion.

mercedes2803 schreef:Natuurlijk neem ik ook een weegschaal mee (digitaal en niet super groot, maar goed...hij werkt) En ik zal mijn mooie roze handschoentjes meenemen :mrgreen: zodat ik ook mee kan helpen met afwegen en dergelijke...
Voordeel is dat het nu niet zo warm is als toen, als we maar niet vol in een regenbui staan :N:
Hilje... Ik vertrouw er volledig op dat jij je plu bij je hebt :pffff:
mercedes2803
Zeer actief

Marion. schreef:
mercedes2803 schreef:Natuurlijk neem ik ook een weegschaal mee (digitaal en niet super groot, maar goed...hij werkt) En ik zal mijn mooie roze handschoentjes meenemen :mrgreen: zodat ik ook mee kan helpen met afwegen en dergelijke...
Hilje... Ik vertrouw er volledig op dat jij je plu bij je hebt :pffff:
Als ik eraan denk zal ik hem meenemen :mrgreen:
ien
Erelid
Contacteer:

Ongelezen bericht door ien »

Marion. schreef:
ien schreef:helemaal mee eens.!!
Jawelllll. Ik wil een zak looppoten van jou :boos:
die komen ook :mrgreen:
Afbeelding
chrico
Zeer actief

Ongelezen bericht door chrico »

Als iedereen zijn honden thuis laat dan neem ik de mijne mee :pffff: :pffff:
Die komen aandacht te kort en willen wel eens het volledige eenrecht hebben van een aantal forummers :pffff:
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Eva
Actief

Ongelezen bericht door Eva »

Almere, dat is lekker dichtbij!! Kan iedereen gewoon komen? Ik heb niks te geven maar wil heeel graag afnemen.... :wink:
Marion.

Eva schreef:Almere, dat is lekker dichtbij!! Kan iedereen gewoon komen? Ik heb niks te geven maar wil heeel graag afnemen.... :wink:
Alles gaat op bestelling Eva. En ik denk dat je al te laat bent met bestellen :wink:
Eva
Actief

Daar was ik al bang voor....
Omdat de lokatie eerst een stuk verder was heb ik niks besteld...
Helaas :(:
chrico
Zeer actief

Ongelezen bericht door chrico »

Moet ik de weegschaal nog meenemen of zijn er al genoeg?
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Hutsje
Zeer actief

Eva schreef:Daar was ik al bang voor....
Omdat de lokatie eerst een stuk verder was heb ik niks besteld...
Helaas :(:
Je kan bij mij nog wel bestellen en ik heb zelf bij Tineke net ook nog besteld maar ik weet niet of ik op tijd ben. Ik hoop het wel want ik zou het zonde vinden om er aleen met 250 kilo vlees heen te gaan en alleen maar met 2 pakjes kalkoennek mee terug te komen :wink: .
Afbeelding
Eva
Actief

Wat kan ik bij jou bestellen?
Eva
Actief

Heb het al gevonden:

Ik wil heel graag:

20 kilo kippenkarkassen
10 kilo kippengehakt
1 runderpens
5 kilo rundernekken/ ribben

Fijn dat ik nog bij je kan bestellen!
bea leyba
Zeer actief

Ongelezen bericht door bea leyba »

Heeft er ook iemand eendenekken in de aanbieding???
Weet niet meer waar ik die vorige keer gehaaldcqbesteld had. :roll:
Afbeelding
tineke

Ongelezen bericht door tineke »

Ik ga de bestellingen dinsdag doorgeven dus voor die tijd moeten jullie alles besteld hebben.
Ik ben nog steeds weinig online (kpn :devil: ) dus kijk dinsdag nog even voor ik het doorbel.
Misscien wil iemand de moeite nemen om alle bestellingen in een apart topic te zetten zodat ik weinig tijd kwijt ben aan het doorlezen van de rest :mrgreen:
Over de locatie ben ik tevreden maar kan me voorstellen dat het voor Jessica te ver is ,misschien een handig idee om het op te gaan splitsen zodat er verschillende punten komen waardoor er minder reistijd is voor iedereen :wink:
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”