Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik heb een dierenwinkel (groothandel) gevonden hier in de buurt die dozen energique van 12 kilo verkoopt! Dus geen geleur meer met doosjes van 3 kilo maar volstouwen die vriezer!
Wou even zeggen dat zowel Tommie als Femke het super doen op KVV. Ik zie iets meer verbetering in hun vachten, maar het allerbeste verschil is wel dat er tegenwoordig twee superenthousiaste dolle honden om me heen springen wanneer ik ze eten ga geven. Ze vinden het zo ontzettend lekker!
Dat is ideaal! Ik moet het nu doen met doosjes van 400 gram. Jip vreet zo'n doosje in een dag leeg dus er liggen er hier heel wat bij het oud papier iedere week (Benno krijgt 200 gram dus tja ).
Leuk he dat ze het zo lekker vinden, hier worden ze ook altijd helemaal gek
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto
Ik had ook steeds gezeur bij de pet's place omdat hun vriezer steeds vol lag met andere spullen en ze voor mij niets konden bestellen. Dat is nu dus mooi voorbij.
Lysette schreef:Dat is ideaal! Ik moet het nu doen met doosjes van 400 gram. Jip vreet zo'n doosje in een dag leeg dus er liggen er hier heel wat bij het oud papier iedere week (Benno krijgt 200 gram dus tja ).
Bij Willy Bouwmans kun je veel kopen En als je het handig aanpakt verkoopt hij kleinere porties tegen de prijs van een grote doos
groetjes Annemie
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
Lysette schreef:Dat is ideaal! Ik moet het nu doen met doosjes van 400 gram. Jip vreet zo'n doosje in een dag leeg dus er liggen er hier heel wat bij het oud papier iedere week (Benno krijgt 200 gram dus tja ).
Bij Willy Bouwmans kun je veel kopen En als je het handig aanpakt verkoopt hij kleinere porties tegen de prijs van een grote doos
Ja maar dat is veel duurder als dat ik het bij de plus haal.. Daar betaal ik maar 95 cent voor 400 gram (dus nog geen 20 euro voor 8 kilo)en bij willy bouwmans iets van 23 euro voor 8 kilo. En dan is mijn korting er al af...
Duck was weer makkelijker wat dat betreft, dat is per kilo. Kon ik voor 19 euro per 8 kilo halen aan de overkant maar daar doet Jip het weer niet zo goed op. Dus koop ik elke keer de vriezer bij de plus maar leeg
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto
Ja maar dat is veel duurder als dat ik het bij de plus haal.. Daar betaal ik maar 95 cent voor 400 gram (dus nog geen 20 euro voor 8 kilo)en bij willy bouwmans iets van 23 euro voor 8 kilo. En dan is mijn korting er al af...
Duck was weer makkelijker wat dat betreft, dat is per kilo. Kon ik voor 19 euro per 8 kilo halen aan de overkant maar daar doet Jip het weer niet zo goed op. Dus koop ik elke keer de vriezer bij de plus maar leeg
oh daarom is er altijd zo'n gat in de vriezer bij de plus
Wij hebben de duck van bij Bouwmans (nog wel we gaan zaterdag 80 kilo carnibest halen in Lierop) en de duck lam/rijst krijg ik aan 2,74 de kilo en de uitmuntend was iets van 2,48 de kilo
groetjes Annemie
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding