Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
start voor gezonde voeding. overgangs gaat langzaam!
Moderator: moderatorteam
-
eefje
- Actief
start voor gezonde voeding. overgangs gaat langzaam!
Na het lezen van diverse topics over voeding hebben wij ook besloten om onze honden gezondere voeding te gaan geven.
Nu geven we de honden brokken.
In het verleden hebben wij een DH gehad met een ernstige huidaandoening die alleen maar vers vlees en rijst at.
Spike van 2,5 haard op het moment erg veel en door het rondsnuffelen op de site kreeg ik het idee, he mischien komt het wel door het voer.
Ik wil het gaan proberen met farm food en rodi bij beide honden.
Scooby is 10 weken.
Vind het leuk om jullie advies te horen, maar ben niet bereid om te gaan barfen. Een keer vuile pens op halen of vers lam geen probleem maar helemaal barf zie ik zelf niet zo zitten.
In het verleden hebben wij een DH gehad met een ernstige huidaandoening die alleen maar vers vlees en rijst at.
Spike van 2,5 haard op het moment erg veel en door het rondsnuffelen op de site kreeg ik het idee, he mischien komt het wel door het voer.
Scooby is 10 weken.
Vind het leuk om jullie advies te horen, maar ben niet bereid om te gaan barfen. Een keer vuile pens op halen of vers lam geen probleem maar helemaal barf zie ik zelf niet zo zitten.
Laatst gewijzigd door eefje op 17 sep 2006 22:37, 1 keer totaal gewijzigd.
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
- Aantal honden: 1
Dat hoeft toch ook niet
gewoon eerst eens lekker hiermee beginnen, verse pens stinkt overigens minder dan de ingevroren variant dus 

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
-
Mauyak
Re: start voor gezonde voeding.
Het is op dit moment wel verhaar tijd want mijn 3 honden zijn ook heel erg in de rui.Maar dat buiten beschouwing gelaten is het misschien wel een goed idee om lekker Rodi aan het menu toe te voegen of om volledig Rodi te geven.eefje schreef:Na het lezen van diverse topics over voeding hebben wij ook besloten om onze honden gezondere voeding te gaan geven.
Scooby is 10 weken.
-
eefje
- Actief
-
Mauyak
-
kanche
- Zeer actief
- Locatie: Baasje van Gijs en twee stralende sterretjes ** over de regenboogbrug
- Contacteer:
-
Laan
- geregistreerd lid
-
eefje
- Actief
ben nu vanaf vrijdag bezig met de Rodi.
Vanmorgen heel happy poepte hij dikke drollen
maar
helaas vanavond heeft hij zelfs spuitpoep!
Is dit normaal? Ik weet dat het even tijd nodig heeft en hij heeft een darmvirus gehad voor in de week met een kuurtje. Is het beter om net zolang door te gaan met de Rodi tot hij weer vaste poep heeft. Ik heb vanavond de fout gemaakt om de Rodi uit de koelkast te geven reageerd hij daarom zo?
Vanmorgen heel happy poepte hij dikke drollen
helaas vanavond heeft hij zelfs spuitpoep!
Is dit normaal? Ik weet dat het even tijd nodig heeft en hij heeft een darmvirus gehad voor in de week met een kuurtje. Is het beter om net zolang door te gaan met de Rodi tot hij weer vaste poep heeft. Ik heb vanavond de fout gemaakt om de Rodi uit de koelkast te geven reageerd hij daarom zo?