Geeft iemand dit aan haar hond als supplement ?
En waarom ?
Thankx
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Malva ?
Moderator: moderatorteam
- Mama Sanneke
- Zeer actief
Malva ?
Sanneke, Bazinneke van Luka Poedelmans

Ik ben gewoon mezelf

Ik ben gewoon mezelf
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- Mama Sanneke
- Zeer actief
Mijn zus had zo'n zak gekocht met Malva groenten mix, het lijkt een beetje op popcorn.Golden Stanley schreef:Waarom wil je Malva gebruiken?
Ze zegt dat ze het aan haar hond geeft als supplement. Haar collie heeft nogal veel haarverlies.
Ze gaf me ook een doosje om aan Luka te geven. Maar ik ken dat middel niet en ik geef niet zomaar alles.
Sanneke, Bazinneke van Luka Poedelmans

Ik ben gewoon mezelf

Ik ben gewoon mezelf
- Angelique25
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Old English Sheepdog
- Aantal honden: 6
- Contacteer:
Mama Sanneke schreef:Mijn zus had zo'n zak gekocht met Malva groenten mix, het lijkt een beetje op popcorn.Golden Stanley schreef:Waarom wil je Malva gebruiken?
Ze zegt dat ze het aan haar hond geeft als supplement. Haar collie heeft nogal veel haarverlies.
Ze gaf me ook een doosje om aan Luka te geven. Maar ik ken dat middel niet en ik geef niet zomaar alles.
Owww, ja, dacht ik al dat je dat bedoelde. Toen ik nog aan de belgische grens woonde vond ik daar in de supermarkt inderdaad spul wat Malva heette. Het is gepofte rijst met groentekleurtjes en werd aanbevolen als aanvullende voeding bij maag/darm/huidklachten. Ik gaf het toen nog wel eens aan honden die aan de dunne waren.
Maar dit heeft dus niks te doen met Malva/kaasjeskruid zoals het in de kruidengeneeskunde gebruikt wordt.
- Angelique25
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Old English Sheepdog
- Aantal honden: 6
- Contacteer:
Mama Sanneke schreef:Mijn zus had zo'n zak gekocht met Malva groenten mix, het lijkt een beetje op popcorn.Golden Stanley schreef:Waarom wil je Malva gebruiken?
Owww, ja, dacht ik al dat je dat bedoelde. Toen ik nog aan de belgische grens woonde vond ik daar in de supermarkt inderdaad spul wat Malva heette. Het is gepofte rijst met groentekleurtjes en werd aanbevolen als aanvullende voeding bij maag/darm/huidklachten. Ik gaf het toen nog wel eens aan honden die aan de dunne waren.
Maar dit heeft dus niks te doen met Malva/kaasjeskruid zoals het in de kruidengeneeskunde gebruikt wordt.