En veel overgeven dit keer erbij, arme Pluizemuis.
Toen ik vanochtend beneden kwam bleek dat ze op 5 plekken had overgegeven, een paar plekken met voedsel erin en een paar plekken met alleen gal. Aan de hoeveelheid voer te zien heeft ze er alles uitgewerkt.
Nu geeft ze niet meer over maar heeft wel diarree. Niet veel (denk omdat ze zo veel uitgespuugd heeft), maar wel met relatief veel bloed.
Ze wil nu niet eten, nou is dat niet erg voor een dagje maar maakt voor mij duidelijk dat ze nog echt niet lekker is.
Na de vorige aanval een maand geleden ( http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=94915 ) ben ik naar alleen kvv gegaan en even geen ribben, kippenpoten, hart e.d. meer. Met als doel om barf heel langzaam en beetje bij beetje weer op te bouwen, maar daar ben ik nog niet eens aan toegekomen.
Ze krijgt nu Rodi (omdat dit zo fijngemalen is, variant rund&groenten omdat hier geen granen in zitten vlgs de site), Energique nr.4 (met lam, kip, pens en rijst, voor honden met darmproblemen), af en toe een beetje CB light (zit veel pens in), soms de kruidenmix van CB, beetje yoghurt, eitje, en 1x per week FF brokken. Ook krijgt ze nu een pro-biotica poeder.
Dit is dus een maand heel aardig gegaan. Geen dunne ontlasting, wel af en toe slijm erin en 2x heb ik wat bloed gezien.
Gisteren heeft ze 's ochtends Rodi gehad en 's avonds Energique, verder niets.
Ik weet niet waar ik de oorzaak nu nog moet zoeken. Het enige waar ik aan zat te denken is dat ze in het bos misschien iets heeft lopen vreten, maar dat denk ik niet. Ik heb gisteravond niets gezien (en ik let veel op Rais om haar ontlasting altijd ff na te kunnen kijken en op gedragsveranderingen). Heb net de uitlaat gebeld maar zij heeft gistermiddag ook niets gezien, ze loopt alleen met Rais en heeft haar hoofdzakelijk aan de riem dus lijkt me stug dat Raisa iets heeft kunnen eten. En ik zag ook niets raars in het overgeefsel.
Ik snap er helemaal niets meer van