Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hoe snel kan dat gaan?
Moderator: moderatorteam
-
Benji&Brenda
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Hoe snel kan dat gaan?
Ik vroeg me af hoe snel je verandering in vacht zou kunnen zien als je overstapt op ander voer.
Kvv zou een betere vacht geven dan brok bijvoorbeeld. Nou kan het best even duren, maar kan het ook al heel snel gaan? Dat je binnen een week bijvoorbeeld al echt verbetering ziet of moet het dan ergens anders aan liggen?
Kvv zou een betere vacht geven dan brok bijvoorbeeld. Nou kan het best even duren, maar kan het ook al heel snel gaan? Dat je binnen een week bijvoorbeeld al echt verbetering ziet of moet het dan ergens anders aan liggen?
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
-
Mauyak
Re: Hoe snel kan dat gaan?
Ik heb 3 honden waarvan er 2 op kvv staan en 1 op brok.Ik zie hier in huis geen duidelijk verschil wat vacht betreft.Eigenlijk ziet degene op brok er beter uit dan die op kvv.Ik ben dan ook van plan om op kort termijn de andere twee ook weer voor de helft op brok te zetten.Ze hebben bijna anderhalf jaar kvv gegeten.Dus het is nog maar de vraag of je ook echt verbetering gaat zien.Tenzij er een voedsel of huidallergie is,dan kan kvv wel een grote verbetering teweeg brengen.Benji&Brenda schreef:Ik vroeg me af hoe snel je verandering in vacht zou kunnen zien als je overstapt op ander voer.
- Hutsje
- Zeer actief
- Roelfien
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Bij de ene hond wel en bij de andere niet. In het begin wordt hun vacht zelfs slechter, omdat ze echt moesten ontgiften. Wel merkte ik giga verschil toen ik visolie ging geven. Oude hond bij wie de vacht heel slecht en hard uit de rui was gekomen, was met twee a drie weken totaal opgeknapt, weer zacht en vol. 
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
In memoriam Yentie en Toby
- Hutsje
- Zeer actief
-
Benji&Brenda
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Hmmm okay...
Britt had ooit namelijk een mooi vachtje, ook na de eerste keer plukken was ze schitterend. Ze is toen om medische redenen gecastreerd en de keer daarop dat ze geplukt werd was ze half kaal en heel erg lelijk.
Daarna ben ik overgestapt op Farmfood en nu had ik haar voor de vakantie weer geplukt en mwah het was al minder erg dan de vorige keer, maar geweldig was het niet. Maar nu had ik haar dus op rodi gezet en opeens zat daar hele korte stugge vacht en kon ik de rare miezerharen er ook nog uit plukken zonder dat ze geheel kaal werd.
Ze ziet er nu dus weer toppie uit
Britt had ooit namelijk een mooi vachtje, ook na de eerste keer plukken was ze schitterend. Ze is toen om medische redenen gecastreerd en de keer daarop dat ze geplukt werd was ze half kaal en heel erg lelijk.
Daarna ben ik overgestapt op Farmfood en nu had ik haar voor de vakantie weer geplukt en mwah het was al minder erg dan de vorige keer, maar geweldig was het niet. Maar nu had ik haar dus op rodi gezet en opeens zat daar hele korte stugge vacht en kon ik de rare miezerharen er ook nog uit plukken zonder dat ze geheel kaal werd.
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Dat zou op zich misschien wel door het voer kunnen komen, maar voor hetzelfde geld was het ook zo gelopen als je niet van voer was verandert. Daar kom je natuurlijk nooit echt achter.Benji&Brenda schreef:Hmmm okay...