Ben een beetje dom geweest.Fellow de oudste hond staat op kvv en s ochtends beetje brok met een boterham.De brok is de laatste tijd van dog chow,een geperste brok rechtstreeks afkomstig van de fokker van mijn schoonouders.Ik voerde hem eerst eukanuba maar ten eerste erg duur en ten tweede bleef hij er een beetje mager op.Op de brok van dog chow doet de hele honden familie van mijn schoonouders het geweldig zodoende vond ik het het proberen waard.Fellow krijgt de brok naast vers vlees.
Nu was de brok op en omdat ik nog puppybrokken in overvloed had van eukanuba en royal canin dacht ik hij kan wel een weekje puppybrokken erbij eten.Ik weet dat eiwitpercentage veel hoger is in puppybrokken en dat niet gezond is voor oudere honden.Maar omdat Fellow nooit echt vet is dacht ik kan niet veel kwaad.
Wel de arme hond heeft nooit huidproblemen en nu binnen een week onder de bulten.Kan van het eiwit komen maar misschien ook van andere troep erin.Kortom hij staat nu helemaal op kvv.
Tess (pup) was eerst een lastige eter,dat probleem is nu helemaal weg,zij eet vers en daarnaast had ik dus nog puppybrokken van eukanuba en RC.
Tess had wel steeds een beetje jeuk en krabte zich in mijn ogen te veel.Ze heeft absoluut geen wormen/ vlooien en de da vond het nog niet zorgelijk.Maar toch zinde het mij niet.
Na dit akefietje met Fellow, tess haar huid die mij zorgde baart en het volgen van het brokken topic hier.Heb ik resuluut eukanuba en RC de deur uit gedaan.Ze krijgen nu geheel vers en omdat ik de brok niet helemaal los kan laten,daarnaast brok van Cavom.Cavom is wat ik heb begrepen een eerlijke natuurlijke brok,waar veel honden het goed op doen.
Wat schets mijn verbazing cavom is ook stukken goedkoper dan de eerder genoemde merken.En dat had ik nooit verwacht!
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Stom stom!
Moderator: moderatorteam
-
schumie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): De bull terrier en Amstaff
- Aantal honden: 1
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Re: Stom stom!
Tja, Cavom heeft nu eenmaal niet zo'n mooie, flitsend gekleurde zak met een mooie hondenfoto er op en maakt ook niet zoveel dure reclames...schumie schreef:Wat schets mijn verbazing cavom is ook stukken goedkoper dan de eerder genoemde merken.En dat had ik nooit verwacht!
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
Duitse doggen 'Uut Sutfene'