Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
op welke tijdstippen voeren ?
Moderator: moderatorteam
-
joyce1986
- Actief
op welke tijdstippen voeren ?
Ik voer mijn pup nu 4 keer per dag hij is 13 weken.....
1 keer om 6.30 , 11.30 , 16.30 en 21.30
Nu is hij volgens mij wel oud genoeg om over te stappen op 3 maaltijden per dag maar wanneer zou ik hem nu dan het beste kunnen voeren ?? ik weet niet hoeveel tijd er maximaal tussen een maaltijd mag zitten ??
1 keer om 6.30 , 11.30 , 16.30 en 21.30
Nu is hij volgens mij wel oud genoeg om over te stappen op 3 maaltijden per dag maar wanneer zou ik hem nu dan het beste kunnen voeren ?? ik weet niet hoeveel tijd er maximaal tussen een maaltijd mag zitten ??
Binky And Indy are watching you
R.i.p Freya 18-06-98 / 15-07-06
R.i.p Freya 18-06-98 / 15-07-06
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Het voeren van een hond komt niet zo precies, hoor. Pak gewoon drie momenten op de dag die jou goed uitkomen en die enigszins over de dag verspreid liggen. Je brengt jezelf alleen maar in een lastig pakket als je zo op de klok gaat voeren.
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
-
joyce1986
- Actief
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Nee, hoor. Er zijn ook honden die maar één keer per dag eten krijgen en sommige mensen laten hun hond ook wel eens een dag vasten. Daar zijn echt geen regels voor. Je moet het gewoon doen zoals het jou het beste uitkomt.joyce1986 schreef:o dus het is niet zo dat er bijvoorbeed 7 uur tussen een maaltijd mag zitten maximaal ?
Groetjes, Karen
-
joyce1986
- Actief
-
ien
- Erelid
- Contacteer:
het gaat hier wel om een pupScooby schreef:Nee, hoor. Er zijn ook honden die maar één keer per dag eten krijgen en sommige mensen laten hun hond ook wel eens een dag vasten. Daar zijn echt geen regels voor. Je moet het gewoon doen zoals het jou het beste uitkomt.joyce1986 schreef:o dus het is niet zo dat er bijvoorbeed 7 uur tussen een maaltijd mag zitten maximaal ?
niet 1x op een dag eten geven en zeker niet vasten!!
beesie moet wel groeien

- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
Gewoon 1x in de ochtend, 1x in de middag en 1x in de avond
dan heb je altijd nog genoeg speling, door de weeks wat vroeger vermoedelijk en in het weekend wat later, maakt niet uit hoor
dan heb je altijd nog genoeg speling, door de weeks wat vroeger vermoedelijk en in het weekend wat later, maakt niet uit hoor

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
-
Rob*
- Zeer actief
-
Rob*
- Zeer actief
Scooby schreef:Nee, hoor. Er zijn ook honden die maar één keer per dag eten krijgen en sommige mensen laten hun hond ook wel eens een dag vasten. Daar zijn echt geen regels voor. Je moet het gewoon doen zoals het jou het beste uitkomt.joyce1986 schreef:o dus het is niet zo dat er bijvoorbeed 7 uur tussen een maaltijd mag zitten maximaal ?
1 keer per dag bij een volwassene is zelfs goed, maar di is een pup e vertel waarom het niet uitmaakt hoelaat je ze eten geeft?en dan bedoel ik met de tijd die ertussen zit he?
-
joyce1986
- Actief
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja, dat advies was ook niet voor de topicstartster bedoeld, maar meer om aan te geven dat er niet persé een bepaald aantal uren tussen twee maaltijden moet zitten.ien schreef:het gaat hier wel om een pupScooby schreef:Nee, hoor. Er zijn ook honden die maar één keer per dag eten krijgen en sommige mensen laten hun hond ook wel eens een dag vasten. Daar zijn echt geen regels voor. Je moet het gewoon doen zoals het jou het beste uitkomt.joyce1986 schreef:o dus het is niet zo dat er bijvoorbeed 7 uur tussen een maaltijd mag zitten maximaal ?![]()
niet 1x op een dag eten geven en zeker niet vasten!!
beesie moet wel groeien
Groetjes, Karen
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik bedoelde dus meer dat er niet persé een vast aantal uren tussen moet zitten. Gewoon 's ochtends, 's middags en 's avonds is prima.Rob* schreef:Scooby schreef:Nee, hoor. Er zijn ook honden die maar één keer per dag eten krijgen en sommige mensen laten hun hond ook wel eens een dag vasten. Daar zijn echt geen regels voor. Je moet het gewoon doen zoals het jou het beste uitkomt.joyce1986 schreef:o dus het is niet zo dat er bijvoorbeed 7 uur tussen een maaltijd mag zitten maximaal ?
1 keer per dag bij een volwassene is zelfs goed, maar di is een pup e vertel waarom het niet uitmaakt hoelaat je ze eten geeft?en dan bedoel ik met de tijd die ertussen zit he?
Groetjes, Karen
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Prima!joyce1986 schreef:geef hem nu 1 keer om half 7 1 keer rond half 2 en rond 8 uur s avonds
Groetjes, Karen
- starfleet
- Erelid
-
Rob*
- Zeer actief
Scooby schreef:Ik bedoelde dus meer dat er niet persé een vast aantal uren tussen moet zitten. Gewoon 's ochtends, 's middags en 's avonds is prima.Rob* schreef:Scooby schreef:Nee, hoor. Er zijn ook honden die maar één keer per dag eten krijgen en sommige mensen laten hun hond ook wel eens een dag vasten. Daar zijn echt geen regels voor. Je moet het gewoon doen zoals het jou het beste uitkomt.joyce1986 schreef:o dus het is niet zo dat er bijvoorbeed 7 uur tussen een maaltijd mag zitten maximaal ?
oh op de manier, oke
-
loony
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): working kelpie
Patterdale Terrier
Engelse Springer Spaniel - Aantal honden: 4
- Contacteer:
-
maart
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders