Toen ben ik hem 's avonds een halve, en 's ochtends een hele tablet gaan geven. Nou, ik had Jack van drie jaar geleden weer terug. :N: Stuiterend door het leven, zeg maar. Het was heerlijk hoor, toen ik vrij was, en op vakantie heeft hij zich helemaal uitgeleefd, maar het was gewoon *te*. Ik had een supervrolijke Jack die door zijn poten zakte en 1 keer supervrolijk en zielstevreden met zijn kop in de nek van mijn zoon naar huis gedragen moest worden.
Dus nu weer 1 tablet per dag, en hij krijgt hem 's avonds. De volgende ochtend is hij lekker actief, loopt te rennen en te stoeien, helemaal geweldig. Maar 's middags loopt hij te sjokken, wil amper mee, en dan 's avonds - zelfs voor hij zijn pil heeft gehad - loopt hij opeens in huis weer effe een half uurtje met balletjes te gooien en achter Lilo aan te racen.
Ik vind het zo onlogisch allemaal, en voor ik nou weer ga veranderen toch graag jullie mening. Een halve in de avond en een halve na de ochtendwandeling? Toch maar weer anderhalf geven en hem continue laten vlammen tot het kaarsje dooft?