Graag de mening van kenners als het gaat om voedingstoffen enz.
Ik weet de prijs inmiddels, niet schrikken!!!
18 kilo voor 77 euro
Moderator: moderatorteam

Jemig!!!Marja schreef: 18 kilo voor 77 euro
Ja ja.......maar wel 80% vlees he!Scooby schreef:Jemig!!!Marja schreef: 18 kilo voor 77 euro

Oooooooooowwwwwwww...............!?!?Marja schreef:Ja ja.......maar wel 80% vlees he!Scooby schreef:Jemig!!!Marja schreef: 18 kilo voor 77 euro
Nou inderdaad.het is grappig dat brokken meer aan kwaliteit winnen naar mate het dichterbij de natuurlijke voeding komt.Martijn schreef:ÃŒk ken hier een dealer van en daar heb ik er pas nog mee over zitten kletsen.
Geweldig voer...
..voor een brok.

Goedkoper????Eline* schreef:Nou inderdaad.het is grappig dat brokken meer aan kwaliteit winnen naar mate het dichterbij de natuurlijke voeding komt.Martijn schreef:ÃŒk ken hier een dealer van en daar heb ik er pas nog mee over zitten kletsen.
Geweldig voer...
..voor een brok.
Overigens is gewoon vers voer goedkoper en nog gezonder.

Marja schreef:Goedkoper????Eline* schreef:Nou inderdaad.het is grappig dat brokken meer aan kwaliteit winnen naar mate het dichterbij de natuurlijke voeding komt.Martijn schreef:ÃŒk ken hier een dealer van en daar heb ik er pas nog mee over zitten kletsen.
Geweldig voer...
..voor een brok.
Dat heb ik nog niet gevonden hoor!

Oh op die fietsEline* schreef:In vergelijking met een brok van 18 kilo voor 77 euro. Als je shitbrokken geeft kost het inderdaad erg weinig.Marja schreef:Goedkoper????Eline* schreef:Nou inderdaad.het is grappig dat brokken meer aan kwaliteit winnen naar mate het dichterbij de natuurlijke voeding komt.Martijn schreef:ÃŒk ken hier een dealer van en daar heb ik er pas nog mee over zitten kletsen.
Geweldig voer...
..voor een brok.
Dat heb ik nog niet gevonden hoor!

Martijn, heb jij ook met die eerlijke dealer gekletst over het dierlijk eiwitpercentage? Hij verkoopt 70 tot 75 % aan vlees, maar de uiteindelijke percentages blijven tussen de 24 en 26%.Martijn schreef:Omdat het, binnen de gebrekkige marges van brokjes, variatie in bestanddelen biedt en een eerlijke samenstelling heeft zoals die voor een hond (op brokken) het beste is. Geen vulmiddelen en geen grappen met vlees dat geen vlees is.Marja schreef:Echt waar???Martijn schreef:ÃŒk ken hier een dealer van en daar heb ik er pas nog mee over zitten kletsen.
Geweldig voer...
..voor een brok.
Waarom is het zo geweldig dan?
Niet dat ik het aanraad want het blijft een brok en een brok haalt het nooit bij vers maar als je brokken wil voeren is dit een hele leuke.
En een hele dure maar dat hangt gewoon samen met het weglaten van jeukenubagrappen.
Binnen de wereld van brokken is dit een buitengewoon gevarieerde voeding () en dat scheelt voor de arme hond die het moet eten.