Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Bink's eerste dag op KVV

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

joyce1986
Actief

Bink's eerste dag op KVV

Ongelezen bericht door joyce1986 »

Vandaag ben ik voor het eerst KVV gaan voeren !!!! En meneer heeft genoten hoor !!!! :ok: Beter dan die droge r*t brokken denkt ie nu :cheer: t bakje wordt helemaal schoon gelikt tot het laatste restje ...

de brokken die ik nu nog heb staan maak ik nog even op ( dus door de weeks nog even een paar dagen op brok ) en dan wil ik helemaal over gaan op KVV met 1 a 2 keer per week een lekker vers bot of een stuk vers vlees ..... ( wat is geschikt voor een pup ????? )

Dus weer een hond op het forum aan het vlees :mrgreen:

Het is nog een pup van nu 3 maanden is het dan slim of niet slim om een hond veel te laten kluiven ?? omdat hij nog melktandjes heeft ?? met kluiven bedoel ik dus Vlees zoals mergpijpen bijvoorbeeld.....( ja ik weet dat het klem kan komen om de bek !!!! :wink: )
Binky And Indy are watching you

R.i.p Freya 18-06-98 / 15-07-06
MissPapillon
Vaste gebruiker

Kluiven

Ongelezen bericht door MissPapillon »

Ik heb Zoey ( pup van 15 weken/ Papillon )van de week kippepootjes gegeven en die waren zo stuk gekloven hoor helemaal geen probleem, vis ( sardienen ) en mergpijp/schenkel gingen ook prima en vandaag heb ik een hoefje aan hem gegeven en daar ligt hij met gesloten oogjes zo van te genieten, ik blijf wel in de buurt om toe te zien of alles goed gaat.

Anna
Rob*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rob* »

Stokvis geven als kluif, is perfect :ok:
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”