ruby en canyon eten nu vers voor 5-6 dagen in de week en ben daar echt super tevreden over

alleen wil ik ze ook nog op de brok houden zo ie zo 1dag in de week(pension dag)heb nu nog prins super en prins senior in de tonnen maar wil naar gewoon 1zak voer voor allebei en daar heb ik dus een vraag over: canyon eet de super het is een hondje waarbij ik altijd moet opletten dat ze niet te mager wordt,ze is slank maar als ik gewoon voer wat er op de verpakking staat(wat ik nooit doe)wordt ze echt mager met alle botten die eruit steken,ze is verder kern gezond.ruby eet de senior omdat ze al op leeftijd is en ook omdat ze geholpen is en dus aanleg heeft tot dik worden wat ze gelukig niet is.
wat zal ik nou doen,allebei aan de senior waarbij ik canyon veel meer moet geven of ze allebei op de super zetten? ik denk dat super dan weer te zwaar is voor ruby en dat ze dan misschien in de breedte gaat groeien,dilemma dus.
en zal ik dan ook gewoon een 15kg zak kopen,wat voordeliger is of een kleine verpakking.het staat droog en donker in de schuur(in een ton) maar doordat ze vlees krijgen denk ik dat ik wel een maad of twee met de brok ga doen en weet niet of dat ten goede komt voor de kwaliteit dan.