Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

en weer een vraag...

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

fabienne s
Zeer actief
Mijn ras(sen): flatcoated retriever

en weer een vraag...

Ongelezen bericht door fabienne s »

ruby en canyon eten nu vers voor 5-6 dagen in de week en ben daar echt super tevreden over :cheer: alleen wil ik ze ook nog op de brok houden zo ie zo 1dag in de week(pension dag)heb nu nog prins super en prins senior in de tonnen maar wil naar gewoon 1zak voer voor allebei en daar heb ik dus een vraag over: canyon eet de super het is een hondje waarbij ik altijd moet opletten dat ze niet te mager wordt,ze is slank maar als ik gewoon voer wat er op de verpakking staat(wat ik nooit doe)wordt ze echt mager met alle botten die eruit steken,ze is verder kern gezond.ruby eet de senior omdat ze al op leeftijd is en ook omdat ze geholpen is en dus aanleg heeft tot dik worden wat ze gelukig niet is.

wat zal ik nou doen,allebei aan de senior waarbij ik canyon veel meer moet geven of ze allebei op de super zetten? ik denk dat super dan weer te zwaar is voor ruby en dat ze dan misschien in de breedte gaat groeien,dilemma dus.

en zal ik dan ook gewoon een 15kg zak kopen,wat voordeliger is of een kleine verpakking.het staat droog en donker in de schuur(in een ton) maar doordat ze vlees krijgen denk ik dat ik wel een maad of twee met de brok ga doen en weet niet of dat ten goede komt voor de kwaliteit dan.
Afbeelding

jemble 5 maanden
Bernadette
Zeer actief

Ongelezen bericht door Bernadette »

Is er geen mogelijkheid dat ze één dag in de week een vorm van kvv krijgen in het pension? :wink:
fabienne s
Zeer actief

bernadette hoe bedoel je je vraag?krijg hem niet helemaal door denk...
Afbeelding

jemble 5 maanden
Nina
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Nina »

Volgens mij wil Bernadette weten of er geen mogelijkheid is dat je honden in het pension die dag ook KVV krijgen, zodat je helemaal geen brokken meer hoeft te voeren. :wink:
Groetjes, Nina en Baloe
Afbeelding
Bernadette
Zeer actief

Ongelezen bericht door Bernadette »

Dat bedoel ik ja! Als de pensionhouder daar geen problemen mee heeft? Wij geven bijvoorbeeld om de dag eten, ze vasten dus een dagje. Dan heb je dit soort 'probleempjes' ook niet.
fabienne s
Zeer actief

ja dat zou ik best kunnen vragen,ik vindt het dan zelf meer een probleem om het te vragen als dan dat hun dat zouden vinden denk ik.moet ook zeggen dat ik het verschil ook kan merken een brok of vlees dag,op een brok dag drinken en poepen ze meteen veel meer.
Afbeelding

jemble 5 maanden
Nina
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Nina »

Ik zou het gewoon vragen, nee heb je, ja kun je krijgen. :wink:
Groetjes, Nina en Baloe
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”