Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Leuke oplossing/ moeilijke eters

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

MissPapillon
Vaste gebruiker

Leuke oplossing/ moeilijke eters

Ongelezen bericht door MissPapillon »

Zoey blijft een moeilijke eter helaas, maar hij is gek op zo een wasbol, die gekkerd rent het hele huis door met die bol in zijn bekkie en hij mept die bol overal heen, nou !!! van de week heb ik zijn brokjes ( hele kleine )in die wasbol gedaan en hem uitgedaagd om te spelen, nu mept hij elke keer tegen die wasbol en dan vallen er brokjes uit en die eet hij heerlijk op, hij vindt het prachtig deze manier van spelen/eten en ik ben er blij om dat hij nu met enthousiasme ook brokjes eet ( een x per dag ).
Misschien een leuke tip voor moeilijke puppy eters, want volgens mij zijn die er meer :wink:

Succes verzekerd hoor

Anna
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door LongFields »

Goede oplossing! :ok:
Je hebt daar ook speciale ballen voor, waar de brokjes niet allemaal tegelijk uitvallen maar met kleine hoeveelheden tegelijk. Misschien is dat ook een ideetje (is je pup ook lekker een poosje zoet mee)
Hiddink
Vaste gebruiker
Contacteer:

Re: Leuke oplossing/ moeilijke eters

Ongelezen bericht door Hiddink »

MissPapillon schreef:Zoey blijft een moeilijke eter helaas, maar hij is gek op zo een wasbol, die gekkerd rent het hele huis door met die bol in zijn bekkie en hij mept die bol overal heen, nou !!! van de week heb ik zijn brokjes ( hele kleine )in die wasbol gedaan en hem uitgedaagd om te spelen, nu mept hij elke keer tegen die wasbol en dan vallen er brokjes uit en die eet hij heerlijk op, hij vindt het prachtig deze manier van spelen/eten en ik ben er blij om dat hij nu met enthousiasme ook brokjes eet ( een x per dag ).
Misschien een leuke tip voor moeilijke puppy eters, want volgens mij zijn die er meer :wink:

Succes verzekerd hoor

Anna
leuk idee! :ok:
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”