Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

gerookt bot

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Carmen
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog en een Kretaans meisje
Aantal honden: 2

gerookt bot

Ongelezen bericht door Carmen »

We hebben een enorm gerookt bot gekocht en die ligt dus buiten. als de honden naar buiten gaan rennen ze er telkens weer heen om er aan te kluiven. Maar bederft dit ook, hoe lang blijft dit goed?
Afbeelding
whiterockcrest
Vaste gebruiker
Contacteer:

Ongelezen bericht door whiterockcrest »

ik zelf geef het nooit meer,mijn pitbull is er doodziek van geworden.
Me tef had splinters in de darmen,en me oudste teef spuugde ook scherpe delen uit en met poepen had ze last.

Hier komen die dingen nooit meer in de tuin :jank: ook bleven ze naar de waterbak lopen.....

Geen idee hoelang het houdbaar is,ik geef die zooi niet meer. :jank:
Afbeelding
Am Staffs the best!!
MastiffStorm
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door MastiffStorm »

Je moet goed opletten.
Als het maar even ligt komen er vliegen op.
En dat vind ik vies.
Waar ik mijn botten en voer haal die vertelde me.
Dat ik naar het kluiven dat bot in een zak moest doen en het in de koelkast moest leggen.

Ik doe dat ook zo.
Carmen
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog en een Kretaans meisje

Ongelezen bericht door Carmen »

whiterockcrest schreef:ik zelf geef het nooit meer,mijn pitbull is er doodziek van geworden.
Me tef had splinters in de darmen,en me oudste teef spuugde ook scherpe delen uit en met poepen had ze last.

Hier komen die dingen nooit meer in de tuin :jank: ook bleven ze naar de waterbak lopen.....

Oooo wat erg zeg :jank: Maar het ligt er toch aan of het varkensbotten of runderbotten zijn? De ene splintert wel en de andere niet...of is dit een fabeltje?
whiterockcrest
Vaste gebruiker
Contacteer:

Ongelezen bericht door whiterockcrest »

het waren runderbotten :jank: en er kwamen giga splinters vanaf :eek:
Afbeelding
Am Staffs the best!!
Hutsje
Zeer actief
Mijn ras(sen): moddercockers

Ongelezen bericht door Hutsje »

Carmen schreef:
whiterockcrest schreef:ik zelf geef het nooit meer,mijn pitbull is er doodziek van geworden.

Oooo wat erg zeg :jank: Maar het ligt er toch aan of het varkensbotten of runderbotten zijn? De ene splintert wel en de andere niet...of is dit een fabeltje?
Botten die gekookt of gerookt zijn kunnen splinteren inderdaad. Het maakt niet uit of het runder- varkens, kippen of van welk dier dan ook zijn.
Afbeelding
fabienne s
Zeer actief
Mijn ras(sen): flatcoated retriever

Ongelezen bericht door fabienne s »

geen idee hoelang je ze buiten kan bewaren,ik denk niet lang met dat warme weer en de vliegen.

hier komen ze er ook niet meer in,ruby bleef water drinken en ze waren allebei aan de racepoep.ze vinden ze heerlijk maar die ellende erna hoeven wij niet meer
Afbeelding

jemble 5 maanden
ien
Erelid
Contacteer:

Ongelezen bericht door ien »

Deze botten bederven heel snel
soms liggen ze al bedorven in dierenwinkels..binnenkort mogen ze alleen nog maar verpakt verkocht worden.
Ik zou ze niet meer geven, ook omdat het gewoon troep is..dat gerookte kleef spul kan darmproblemen veroorzaken
Afbeelding
mirjam-

Ongelezen bericht door mirjam- »

ien schreef:Deze botten bederven heel snel
soms liggen ze al bedorven in dierenwinkels..binnenkort mogen ze alleen nog maar verpakt verkocht worden.
Ik zou ze niet meer geven, ook omdat het gewoon troep is..dat gerookte kleef spul kan darmproblemen veroorzaken
Hier waren de honden er helemaal gek mee maar ze zijn toch aan de spuitrace geweest. Nooit meer gekocht die dingen.
starfleet
Erelid

Ongelezen bericht door starfleet »

Ik koop ze ook niet meer. Buffy bleef drinken en we moesten er 3 keer 's nachts uit om haar te laten plassen. Lijkt me niet gezond en er is zoveel ander lekkers om te kangen en te kluiven.

Anne
azumi
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door azumi »

mirjam- schreef:
ien schreef:Deze botten bederven heel snel
Hier waren de honden er helemaal gek mee maar ze zijn toch aan de spuitrace geweest. Nooit meer gekocht die dingen.
Ik heb ze ook eens gegeven. Mijn hond was ook aan de race-kak en die dingen kunnen inderdaad ook nog eens splinteren. Ik geef ze ook niet meer.
Brigitte
Zeer actief

Ongelezen bericht door Brigitte »

Ik vind het ook rotdingen, ik had er een keer één en daar heeft Tank een verstopping van gehad, die kreeg zulke harde drollen dat hij het uitgilde en op een gegeven moment zat de boel verstopt.
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”