Onze x hollander Farras is op 3 februari 2006 geopereerd door onze 'oude' dierenarts. Deze heeft een knobbel (zacht, wratterig qua uiterlijk) verwijderd. De knobbel zat op de huid, was vrij klein van formaat, en zat op zijn linkerflank nabij zijn ribbenkast. De dierenarts heeft verder geen onderzoek verricht omdat hij dacht dat het een wratje zou zijn, ook gezien de jonge leeftijd van Farras, nu net 1 jaar oud.
Nu een half jaar later ontdek ik opnieuw een knobbel bij Farras, ik kijk en betast hem regelmatig. Een knobbel, hard, niet vast te pakken, voor mijn gevoel plat en zo groot als een pinpongbal, onderhuids en bij de ribbenkast aan de rechterkant. Vrijdag staat de afspraak bij mijn nieuwe dierenarts.
Ondertussen maak ik mij best zorgen en haal ik me van alles in mijn hoofd, ondanks dat het best iets kan zijn als een vetbult of iets. Iemand enig idee, zo'n harde bult/knobbel ?
Groetjes, Femmy
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Knobbel; hard
Moderator: moderatorteam
-
Femmy
- Actief
Knobbel; hard
Kyra, Farras & Donau
-
Airedale
- Actief