Gatver! djina heeft vlooien! Voordat mijn honden in pension gingen heb ik ze nog behandeld met vlooiennspul en waren ze vlo vrij. Nu zijn ze terug en heeft Djina vlooien, ik zie ze gewoon over haar koppie lopen.. Heb omgevingsspray gebruikt, allebei de honden ingesprayed met Frontline spray, en even leek het te werken. Nu heeft ze ze weer. Gisteren heb ik haar gewassen ( geen idee of dat uberhaupt wel werkt) en druppeltjes van Kruidvat gebruikt.
en vanmorgen zag ik nog steeds vlooien.
Gatver! ik kan mijn honden toch niet blijven behandelen met die rommel? Hoe kom ik van deze ellende af?
Toch maar naar de da maandagmorgen?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
vlooiendruppels van het Kruidvat?
Moderator: moderatorteam
- britty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): KruisingEngelse Bulldog
- Aantal honden: 1
vlooiendruppels van het Kruidvat?
Life is not about the amount of breaths you take...its about the moments that take your breath away.
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
En hierbij het huis, de mand enz. goed behandelen tegen vlooien en eitjes.Nanna schreef:Tijdens je afwezigheid hebben de vlooien eitjes gelgd in je huis en die komen nu onderhand gezellig uit..
Behandel je honden gewoon met Frontline en daarnaast voorlopig zowat ieder uur met de vlooienkam goed uitpluizen. Bakje ernaast met water en wat afwasmiddel (daardoor zinken ze, want vlooien kunnen zwemmen!).
Even hard werken dus

- Jose&Libby
- Actief
- Contacteer:
- starfleet
- Erelid
Ik zou er even Programm bij geven (voor alle honden). Ik weet niet wanneer je de frontline hebt gebruikt? Het komt best wel nauw op gewicht, dus misschien was het wat weinig. Dat je ze nog ziet betekent niet dat ze nog lang leven. Met de vlooienkam zie je gelijk of ze nog levendig zijn of niet. Als ze gemakelijk te pakken zijn en het zijn hele kleine vlooien, dan kan het best zijn dat de frontline spray nog goed werkt.
Anne
Anne