Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Goed nieuws wat betreft Juliette de Bairacli Levy
Moderator: moderatorteam
-
ignit
- Zeer actief
- Contacteer:
Goed nieuws wat betreft Juliette de Bairacli Levy
Swanie en Juliette zijn op hun eigen verzoek gast op het forum van barf-natuurlijk vanaf 31 juli tm 6 augustus a.s. om vragen te beantwoorden.
Swanie Simon van Gesunde Hunde heeft veel mails en vragen gekregen van barfers die zich afvragen of het mogelijk is om rechtstreeks vragen te stellen aan Juliette.
ze heeft via een gemeenschappelijke vriendin die goed Nederlands spreekt, contact gemaakt om te vragen of Juliette ook vragen zou mogen beantwoorden op het forum van barf-natuurlijk.
Ik heb haar geantwoord dat we haar die ruimte heel graag geven.
Er wordt een nieuwe rubriek gemaakt voor de vragen en iedereen is welkom.
Helaas is het niet mogelijk voor niet-leden om hun vragen rechtstreeks op het forum te stellen, dat laten de instellingen niet toe. Maar jullie kunnen altijd je vragen sturen naar info@barf-natuurlijk.nl, dan zorgen wij wel dat ze geplaatst worden.
Ignit Bekken
www.barf-natuurlijk.nl
Swanie Simon van Gesunde Hunde heeft veel mails en vragen gekregen van barfers die zich afvragen of het mogelijk is om rechtstreeks vragen te stellen aan Juliette.
ze heeft via een gemeenschappelijke vriendin die goed Nederlands spreekt, contact gemaakt om te vragen of Juliette ook vragen zou mogen beantwoorden op het forum van barf-natuurlijk.
Helaas is het niet mogelijk voor niet-leden om hun vragen rechtstreeks op het forum te stellen, dat laten de instellingen niet toe. Maar jullie kunnen altijd je vragen sturen naar info@barf-natuurlijk.nl, dan zorgen wij wel dat ze geplaatst worden.
Ignit Bekken
www.barf-natuurlijk.nl
Laatst gewijzigd door ignit op 24 jul 2006 19:01, 1 keer totaal gewijzigd.
- Angelique25
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Old English Sheepdog
- Aantal honden: 6
- Contacteer:
-
cattystyle
- Vaste gebruiker
Dat is grappig, een forum zoals barf-natuurlijk kan heel makkelijk daarop aangepast worden.Helaas is het niet mogelijk voor niet-leden om hun vragen rechtstreeks op het forum te stellen, dat laten de instellingen niet toe. Maar jullie kunnen altijd je vragen sturen naar info@barf-natuurlijk.nl, dan zorgen wij wel dat ze geplaatst worden.
Maar maakt niet uit, hoor, je hebt in ieder geval iets geleerd hier na het sluiten van de rubriek van Mogens Eliassen (op barf-natuurlijk bij de vragensessie dus), waar niemand zonder registratie kon lezen en ook zoveel mensen niet op het forum konden omdat ze een BAN hadden (en hebben).
Ze heet trouwens Swanie Simon. Dat ik het niet wist is niet zo verwonderlijk, maar jij mailt toch al jaren met haar?
Ik gun het jullie forum in ieder geval van harte en wens jullie veel plezier met jullie vragensessie.
-
Marion.
Getverdemme, stelletje viswijven!cattystyle schreef:Dat is grappig, een forum zoals barf-natuurlijk kan heel makkelijk daarop aangepast worden.Helaas is het niet mogelijk voor niet-leden om hun vragen rechtstreeks op het forum te stellen, dat laten de instellingen niet toe. Maar jullie kunnen altijd je vragen sturen naar info@barf-natuurlijk.nl, dan zorgen wij wel dat ze geplaatst worden.
Op het forum van barf-natuurlijk is er na de beginperiode weinig meer veranderd hoor. In het begin was er veel besloten, maar al vrij snel niet meer.
Gaan jullie maar fijn op de markt in een kraampje tegenover elkaar staan, zullen we zien wie de sterkste is. Pffff....
- LaRep
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tokkel
- Aantal honden: 1
-
ignit
- Zeer actief
- Contacteer:
-
cattystyle
- Vaste gebruiker
Ik en vele anderen krijgen deze boodschap, niet alleen recentelijk maar al zeker 7 maanden. Wellicht toch de technische instellingen eens aan een nader onderzoek onderwerpen dan.ignit schreef:Sorry Marion, heb ik tijd voor.![]()
Veel leukere dingen te doen.![]()
Niemand is geband op barf-natuurlijk - forum is al een hele tijd open.![]()
![]()
Ignit.
www.barf-natuurlijk.nl Forum Index
Belangrijke Informatie
Je bent gebanned op dit forum.
Neem contact op met de webmaster of Forum beheerder voor meer informatie.
Het is maar ter informatie, ik heb ook geen tijd of behoefte om met modder te gooien, daar komt toch nooit een eind aan.
Veel succes ermee, verder.
-
Marion.
Maar vanwaar dan die vreselijk dringende behoefte om ook op barf-natuurlijk geregistreerd te staan? Je kunt daar lezen, meedelen in de kennis. Klaar toch?cattystyle schreef:Ik en vele anderen krijgen deze boodschap, niet alleen recentelijk maar al zeker 7 maanden. Wellicht toch de technische instellingen eens aan een nader onderzoek onderwerpen dan.ignit schreef:Sorry Marion, heb ik tijd voor.![]()
Veel leukere dingen te doen.![]()
Niemand is geband op barf-natuurlijk - forum is al een hele tijd open.![]()
![]()
Ignit.![]()
Sorry hoor, Catty-style, maar ik vind jullie ook een stelletje zeikerds. En over Roger ga ik het al helemaal niet hebben
-
cattystyle
- Vaste gebruiker
Marion,
Als je geband bent, dan kún je ergens niet lezen. Niet dat het nodig is, want wij kunnen op het forum van VoerNatuurlijk! zelf vragen stellen aan JdBL. Het gaat om het principe, ik ken heel veel mensen die er niet op kunnen omdat ze geband zijn. Als ontkend wordt dat dat zo is, dan is dat gewoon pertinent onjuist. Dat is alles.
Als je geband bent, dan kún je ergens niet lezen. Niet dat het nodig is, want wij kunnen op het forum van VoerNatuurlijk! zelf vragen stellen aan JdBL. Het gaat om het principe, ik ken heel veel mensen die er niet op kunnen omdat ze geband zijn. Als ontkend wordt dat dat zo is, dan is dat gewoon pertinent onjuist. Dat is alles.
-
ignit
- Zeer actief
- Contacteer:
Neem maar even contact op met barfteam@barf-natuurlijk.nl om naam, account en IP nummer door te geven – dan checken ze daar wel hoe en wat.
De enige mogelijkheid is, dat ze zich aangemeld hebben met een vreemd account (in Rusland, VS, Polen, India, noem maar op) met een link naar een of andere obscure seks site in hun handtekening.
Of dat er spam verstuurd wordt vanaf hun IP.
Ignit Bekken.
www.barf-natuurlijk.nl
-
sylvia*
- Actief
- Contacteer:
Re: Goed nieuws wat betreft Juliette de Bairacli Levy
Dat is prettig kan ik het ook lezenignit schreef:Swanie en Juliette zijn op hun eigen verzoek gast op het forum van barf-natuurlijk vanaf 31 juli tm 6 augustus a.s. om vragen te beantwoorden.
Swanie Simson van Gesunde Hunde heeft veel mails en vragen gekregen van barfers die zich afvragen of het mogelijk is om rechtstreeks vragen te stellen aan Juliette.
Ignit Bekken
www.barf-natuurlijk.nl

-
ignit
- Zeer actief
- Contacteer:
Omdat dit een kans is van 1 op de zoveel miljoen om heel veel mensen deelgenoot te maken, zoeken wij contact met andere forums om te vragen of ze belangstelling hebben om Juliette een eigen plekje te geven op hun forum door de vragen en antwoorden van barf-natuurlijk over te nemen.
Het is in het belang van iedereen om de dingen die we kunnen leren van deze bijzondere en legendarische vrouw op het gebied van de voeding en kruidengeneeskunde toegankelijk te maken voor zoveel mogelijk mensen.
Willen jullie helpen bij de verspreiding van dit bericht?
Alvast bedankt,
Ignit.
Het is in het belang van iedereen om de dingen die we kunnen leren van deze bijzondere en legendarische vrouw op het gebied van de voeding en kruidengeneeskunde toegankelijk te maken voor zoveel mogelijk mensen.
Willen jullie helpen bij de verspreiding van dit bericht?
Alvast bedankt,
Ignit.
-
sylvia*
- Actief
- Contacteer: