Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

vraagje over vers

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

fabienne s
Zeer actief
Mijn ras(sen): flatcoated retriever

vraagje over vers

Ongelezen bericht door fabienne s »

mijn dames gaan 6 dagen in de week vers eten(de 7e dag krijgen ze wel eten hoor :mrgreen: maar dan brok omdat ze in de opvang zitten)nu heb ik een doos smuldier compleet en een doos smuldier pens mee,nu is mijn vraag kan ik ze 6ochtenden compleet geven en 6avonden pens?of krijgen ze dan voedingstoffen tekort??of is het beter om 3dagen compleet en daarna 3dagen pens te voeren?? of moet ik de pens minder geven??

en wat kan ik er nog als extratje zo nu en dan is bij doen?? las laatst hier eens iets over olvarit?? ei lusten ze zo ie zo en krijgen ze zo nu en dan al wel is maar wat kan ik er nog meer voor lekkers bij doen of is dat juist af te raden??

veel vragen maar ik was een brokkenvoerder en wil nu toch erg graag naar vers(ook omdat het goedkoper is voor mij)omdat ik daar goede resultaten van hoor en zie.
Afbeelding

jemble 5 maanden
sylvia*
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door sylvia* »

Nou ik vind dan wel dat je het complete uit het compleetvoer haalt , dat je één pensdag ertussen doet oke maar nu geef je structureel de helft van de dagelijkse portie een eenzijdige voeding.
Afbeelding
fabienne s
Zeer actief
Mijn ras(sen): flatcoated retriever

Ongelezen bericht door fabienne s »

okay dat kan,dus ik kan dan beter 1dag helemaal pens en de rest met de complete vlees doen. het is voor mij allemaal een beetje nieuw,heb er wel veel over gelezen en ze kregen al wel vaker vlees maar wil nu eigenlijk hun brok er deels uit. ze deden het hier jaren perfect op(prins)maar sinds enige tijd ruikt ruby heel sterk en heeft ze ook voor het eerst in haar leven een hot spot en dit was voor mij de druppel om te zeggen dat ik ze op vlees wil.(had eerer ook geen vriezer en dan wordt het allemaal wat moielijker ook)
Afbeelding

jemble 5 maanden
Zoie
Zeer actief

Ongelezen bericht door Zoie »

smuldier compleet bestaat al voor een groot gedeelte uit pens.
Afbeelding
Mauyak

Ongelezen bericht door Mauyak »

sylvia* schreef:Nou ik vind dan wel dat je het complete uit het compleetvoer haalt , dat je één pensdag ertussen doet oke maar nu geef je structureel de helft van de dagelijkse portie een eenzijdige voeding.
Ik sluit me bij de woorden van sylvia aan.
Rob*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rob* »

Mauyak schreef:
sylvia* schreef:Nou ik vind dan wel dat je het complete uit het compleetvoer haalt , dat je één pensdag ertussen doet oke maar nu geef je structureel de helft van de dagelijkse portie een eenzijdige voeding.

oh vertel eens waarom?
Mauyak

Ongelezen bericht door Mauyak »

Rob* schreef:
Mauyak schreef:

oh vertel eens waarom?
Omdat zij precies dezelfde mening als ik deel.Daarom dus. :roll:
Gompie
Actief

Ongelezen bericht door Gompie »

Prima toch: 1 brokkendag in de opvang, 1 pensdag uit de vriezer, 5 dagen compleet voer uit de vriezer.
Eigenlijk is dat al voldoende, maar voor de afwisseling kun je ze daar wel wat lekkers naast geven natuurlijk.
Zoals een rauw eitje, yochurt, huttekaas, stukje fruit of groente, restje gekookte groente. :ok:
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”