Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

KVV naast brok?

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Jacksel
Zeer actief
Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel
Aantal honden: 1

KVV naast brok?

Ongelezen bericht door Jacksel »

Ik zit erover te denken om Jamey 1 keer per week vers in plaats brok te geven... Dit omdat ik weet dat ze vers lekkerder vindt, maar mijn ouders willen haar per se op brok houden omdat dat makkelijker is en zij betalen het voer, dus sja, heb er weinig over te zeggen...

Zijn er nog dingen waaraan ik moet denken? Ze krijgt 2 maaltijden per dag, kan dan 's ochtends brok en 's avonds KVV of is het dan beter 2 maaltijden KVV te doen? En hoeveel moet ze ongeveer hebben? En welk merk is redelijk goed en ook niet al te duur *kheb beperkt budget en moet dit zelf betalen...*

Veel vragen, maar ik wil dit weloverwogen doen...
Afbeelding
You'll be in my heart... Always...
Liesbeth
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Liesbeth »

Brok is wel makkelijker, maar wel wat eenzijdig. Maar dat wist je denk ik al, anders zou je deze vraag niet stellen :denken: . Vers is een welkome afwisseling, niet alleen qua smaak, maar ook goed voor maag en darmen.
De meeste supermarkten hebben Rodi in het assortiment. Dit is een redelijk goed versvoer en betaalbaar. Let er wel op dat het kompleet is, want Rodi heeft ook enkelvoudig voer. Mijn advies is om dan 1 of 2 dagen (weekend) vers ipv brokken te voeren.
De hoeveelheid staat op de verpakking. Als je dat voer elke dag geeft kan je daar iets onder gaan zitten, maar voor 1 of 2 keer in de week zou ik me daar niet teveel van aantrekken. Gewoon aanhouden wat op de verpakking staat.
Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.

Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”