Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

graag advies

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

fenneke
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
Aantal honden: 1

graag advies

Ongelezen bericht door fenneke »

ik voer amos s morgens farmfood brokken en s avonds vleesvoeding bv rodi of smuldier of iets dergelijks --al heel lang.

het laatste jaar heb ik de indruk dat amos de brokken steeds slechter verdraagt
na de maaltijd boert hij veel en geeft ook met regelmaat op--dit is dan voornamelijk erg vloeibaar

ook als hij geslapen heeft en hij gaat staan komt er voer terug en ook tijdens wandelingen

ik wil wel op een andere brok overstappen die lichter verteerbaar is wie weet welke brok ik kan gaan gebruiken?
Fenneke en Baloe
Afbeelding
Mauyak

Re: graag advies

Ongelezen bericht door Mauyak »

fenneke schreef:ik voer amos s morgens farmfood brokken en s avonds vleesvoeding bv rodi of smuldier of iets dergelijks --al heel lang.

het laatste jaar heb ik de indruk dat amos de brokken steeds slechter verdraagt
na de maaltijd boert hij veel en geeft ook met regelmaat op--dit is dan voornamelijk erg vloeibaar

ook als hij geslapen heeft en hij gaat staan komt er voer terug en ook tijdens wandelingen

ik wil wel op een andere brok overstappen die lichter verteerbaar is wie weet welke brok ik kan gaan gebruiken?
Is het geen optie om 100% Smuldier compleet te gaan voeren?Mijn honden konden ook niet goed overweg met 's morgens brok en 's avonds vlees,hun maag/darmstelsel raakte er steeds van slag.Nu eten ze al weer bijn a 2 jaar alleen maar Kvv,zoals Carnibest,smuldier en Rodi,duck.Ik voer diverse merken.
Scooby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse dog
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Scooby »

Hoi Fenneke,

Het kan ook de combinatie vers vlees en brokken op één dag zijn die jouw hond minder goed verdraagt. Als je een paar dagen achter elkaar brokken geeft en dan een paar dagen achter elkaar vlees, gaat het dan beter?
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”