Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Vraagje voor de Barfers

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Daantje*
Zeer actief

Vraagje voor de Barfers

Ongelezen bericht door Daantje* »

Ik heb besloten dat ik Simba en Mulan ook over wil gaan zetten op BARF. Lees hier nu al een tijdje mee met de BARFtopics en het spreekt me wel heel erg aan.

Nu ben ik al gaan informeren bij de slagerij waar mijn ma werkt, maar die kunnen niet aan slachtafval, vuile pens enzo komen zeggen ze.
Dus nu was mijn vraag, of er hier mensen zijn die goede adressen weten voor BARF-producten in Noord-Brabant, het liefst in omgeving Tilburg :19:
Afbeelding
linda
Zeer actief

Re: Vraagje voor de Barfers

Ongelezen bericht door linda »

BCLayD schreef:Ik heb besloten dat ik Simba en Mulan ook over wil gaan zetten op BARF. Lees hier nu al een tijdje mee met de BARFtopics en het spreekt me wel heel erg aan.

Nu ben ik al gaan informeren bij de slagerij waar mijn ma werkt, maar die kunnen niet aan slachtafval, vuile pens enzo komen zeggen ze.
Dus nu was mijn vraag, of er hier mensen zijn die goede adressen weten voor BARF-producten in Noord-Brabant, het liefst in omgeving Tilburg :19:
in raamsdonksveer zit een islamitisch slachthuis. hij is niet duur :wink:
Afbeelding

in loving memorie Djengis 15-04-04 tot 27-09-05
Daantje*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Daantje* »

linda schreef:
BCLayD schreef:Ik heb besloten dat ik Simba en Mulan ook over wil gaan zetten op BARF. Lees hier nu al een tijdje mee met de BARFtopics en het spreekt me wel heel erg aan.

in raamsdonksveer zit een islamitisch slachthuis. hij is niet duur :wink:
Thnx!!
En daar hebben ze wel vanalles dan?

Heb je daar misschien ook het adres van?
Laatst gewijzigd door Daantje* op 10 jul 2006 14:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
linda
Zeer actief

Ongelezen bericht door linda »

ik heb er toen alleen lam gehaald,dus dat weet ik verder niet :wink: ik heb ook niet verder gekeken :mrgreen: kan je t adres pben als je wilt,dan kun je zelf ook even bellen
Afbeelding

in loving memorie Djengis 15-04-04 tot 27-09-05
ignit
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door ignit »

Gefeliciteerd met je besluit en heeel veeel succes met de omschakeling en het vinden van goede adressen! :ok:
Ignit Bekken
www.barf-natuurlijk.nl
Sjalot
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bordeaux Dog
Schotse Herder Korthaar
Engelse Bulldog
Lancashire Heeler
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Sjalot »

Bij ahv in Breda verkopen ze ook penslappen in een doos van 12 kilo. http://www.ahv-breda.nl/
Groetjes van Charlotte
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”