Pfff hoe verwend/vervelend? kan een hond zijn zeg. Echt al jaren heb ik 2 vreselijk vervelende eters, nu Tank gecastreerd is is dat wel iets beter maar Alano oh oh wat een ellende zeg. Ik heb echt al van alles geprobeerd en hij staat nu zo'n maand of 10 al weer volledig op de Duck maar hij krabt zich nog steeds helemaal gek en zijn poep is altijd wisseld geweest en nog. Toen ben ik over gegaan op de Carnibest met Barf dagen, nou de Carnibest heb ik weg kunnen gooien en de barf nou ja, dat gaat wel redelijk ok alleen heb ik geen grote vriezer en is het echt onmoglijk daardoor om fulltime te barfen ivm de kosten. Dus nu zit ik te denken om hem maar weer gewoon op de brok te zetten, daar deed hij het altijd prima op maar gewoon omdat KVV of barf gewoon beter is (alhoewel soms ga ik daar wel aan twijfelen) wilde ik ze liever dat geven maar ja, dat willen ze niet
Ik twijfel nu of ik Alano op de Naturedieet zal zetten, die leuke pakjes met dat vieze voer (wat hij dus wel als een tierelier eet en het er goed op doet) in combinatie met barf of de nieuwe J/D brokken van Hill's voor honden met gewrichtsproblemen (heb erg goede resulaten met dit voer gezien)
maar wat zou ik nu gaan geven

ik wordt er echt gek van.
Misschien kan ik hem anders beter gewoon 1 x daags gaan voeren in de avond want op mijn werk eet hij ook bijna niet, alleen de Naturedieet of een brok die gaan er gelijk in. KVV kan ik weg gooien en barf is op mijn werk niet te doen vanwege de andere honden waarmee hij samen zit.
Ik weet het niet meer
Rothond