De meest ranzige combi's worden enthousiast onthaald en mijn staafmixer is nog nooit zo vaak gebruikt!
Leuk hoor!
Vandaag sardientjes met groeten/fruitprutje!
Moderator: moderatorteam

Ja, en dat is dus echt heel goorpooh schreef:Kuikens in de blender??:N:

Hahahahah!Dorien schreef:Die past niet in de blender hoor.MARC_S schreef:Morgen ga ik de reiger in de straat maar voeren denk ik

haha ja leuk is het he, ik sta ook altijd alles uit te leggen als ik sta te rotzooien, "zoo jongens... ohh vandaag lekker kabeljauw met tomaat , zeewier en knoflook en als toetje yoghurtttt, lekkerrrrrrr he jongens, ruiken jullie het al? nee nog ff wachten, ik moet nog blenderen en roeren joh.. mmmmm wat ruikt het goed he, AUW spring niet tegen me op kleine muisEline* schreef:Er staat nu voor vanavond een zalig portie worteltjeskwark met aardbeienprutje, te samen met sardientjes en wat schapenvet op ze te wachten! Ze liggen allebei voor de keukendeur, maar ze hebben toch echt pech!
Ik ga werken en ik wens ze succes met wachten..gnuif!
Morgen heb ik het lekker makkelijk want dan is het pensdag!
En ja, ik kan het iedereen echt aanraden!Niks leuker als voor je honden iets lekkers maken!

Ik dacht al: Wat ruik ik tochEline* schreef:Er staat nu voor vanavond een zalig portie worteltjeskwark met aardbeienprutje, te samen met sardientjes en wat schapenvet op ze te wachten! Ze liggen allebei voor de keukendeur, maar ze hebben toch echt pech!
Teckelgek schreef:Ik dacht al: Wat ruik ik tochEline* schreef:Er staat nu voor vanavond een zalig portie worteltjeskwark met aardbeienprutje, te samen met sardientjes en wat schapenvet op ze te wachten! Ze liggen allebei voor de keukendeur, maar ze hebben toch echt pech!
![]()
![]()
Heb de balkondeur maar dicht gedaan

ien schreef:wat een gruwel verhalen![]()
oke..jullie zijn toe aan de volgende stap
ga op vakante, maakt niet uit waarheen, liefst met iemand die niets met barfen te maken wil hebben.
pak een kar en hol als 1ste direct naar de vleesafdeling.
en zoek en vraag [in Frankrijk is dat heel leuk] naar vlees en botten voor honden.
Vervolgens kwak je wat kant en klaar voor je partner of mede vakantieganger in je karretje..
Dan op de camping aangekomen open je demostratief de verpakking van kip,kalkoen of ander vlees.
Liefst tijdens etens uren van camping genoten gooi je het vlees, liefs kippenbouten, naar je honden
succes verzekerd