Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Het viel mij en m'n vriend in de vakantie op dat Bram er zo ontzettend goed uitziet. Z'n vacht glimt helemaal en hij maakt een super gezonde indruk. Niet dat hij er daarvoor niet goed uitzag, maar het is nu 'anders'.
Een dag later bedacht ik me dat ik nu een aantal weken alleen Carnibest geef ipv 4 dagen Carnibest en 3 dagen Cavom.
Zou hij er daardoor zo goed uitzien? Of maak ik mezelf nou iets wijs?
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Het wonderlijke vind ik wel dat Bram dus altijd al KVV kreeg, maar dan 4 dagen ipv 7 dagen in de week. Ik had niet verwacht dat het verschil zou maken als ik naar 7 dagen in de week zou gaan, maar blijkbaar wel.
Ik vind het niet zo heel erg grappig dat Jan en alleman, volledig in the blind, zelf aan het prutjes maken is. Maar goed, zijn jullie honden. Veel plezier.
Nou, echt officieel barfen kan ik het niet noemen wat ik heb gemaakt voor Noa, want volgens mij waren de juiste verhoudingen ver te zoeken....
...maar ik dacht: kom, laat ik haar eens met DRIE soorten groenten verwennen en dat met hart (wat waarschijnlijk ook niet okee is...).
Ergens had ik iemand iets over visolie horen roepen, dus ik heb de hele zooi in de groentehakker gegooid en wat eruit kwam was iets waar mijnheer Olvarit wellicht jaloers op zal zijn, maar Noa trok er in eerste instantie haar neus voor op...
Na een uur besterving heeft ze het toch met smaak opgepeuzeld...
Martijn schreef:Ik kan je geruststellen hoor..de enige blinde ben jij. Je hebt geen flauw benul van de leesstof die ik al weggewerkt heb.
Gaan we weer op die toer? Wat ben jij toch een zelfingenomen kwal.
Jij weet lekker ook niet hoe zeer ik me ingelezen had, destijds. Hoe kun jij zeggen dat ik blind was dan
Het enige wat ik weet is dat ik niet van de ene op de andere dag zomaar begon. En al zeker niet bij mijn pup, die later kwam.
Ik vind voeding voor honden geen geintjes. En ik vind het eng om te zien hoeveel "barfers" er ineens bijgekomen zijn, sinds jullie rauw voeren.
Bram kreeg brokken omdat hij naar de opvang gaat en het handiger is voor hen. Hij eet inmiddels eens per dag, dus de noodzaak is eraf om hem brokken te geven. Dus nu krijgt hij elke dag Carnibest. Ik zal hem eens in de zoveel tijd weleens een dagje op brokken zetten omdat het handig kan zijn op vakantie.
Bram krijgt al sinds kleine pup KVV, zijn fokker gaf hem dat ook al.
Prima hoor, hoe meer honden vers hoe beter. Maar wel graag met verstand van.
De aanleiding van deze hausse vind ik iets minder geslaagd.
Ik voer al jaren Duck, energique, smuldier, rodi en daarnaast farmfood..jij iedere keer met je brok!
En voor jou ben ik blij dat je je weer ergens druk om kan maken. Het is ook leuk dat het precies het clubje is waar je je altijd al aan stoort, dus leef je uit zou ik zeggen.
Ik heb ook weinig behoefte je uit te leggen waarom ik de stap nu heb genomen. Wie weet als je het op een normale manier vraagt...
Prima hoor, hoe meer honden vers hoe beter. Maar wel graag met verstand van.
De aanleiding van deze hausse vind ik iets minder geslaagd.
Dat weet ik allemaal niet... wie er vers is gaan voeren en wie er prutjes maakt. Hou het niet bij...
Er staat in Linda's stukje dat ze dat toch al een aantal weken doet. En dat is KVV en geen barf.....Langer dus als dat er deze week zoveel over Barf gesproken wordt.
Ik denk dat je toch wel mag stellen dat heus niet iedereen Marc en Martijn als een kip zonder kop achterna rennen en zichzelf heel goed inlezen als zij aan Barf gaan beginnen. Het lijkt mij op het oog te ingewikkeld er zo maar aan te beginnen . En het lijkt me zo dat ieder wel zo verantwoord met zijn maatje omgaat,mede-forummers kennende
ik hou het in ieder geval op KVV en brok.
Ik vind voeding voor honden geen geintjes. En ik vind het eng om te zien hoeveel "barfers" er ineens bijgekomen zijn, sinds jullie rauw voeren.
Wij? Als in Marc en ik?
Dat heeft toch niets met ons te maken???
Laat ik het subtiel brengen dan.
Sinds jullie hoezee-verhalen over barf, zijn ineens spontaan veel mensen volledig overgestapt op rauw. Of alle dagen op kvv. En ook volledig hoezee.
En dat vind ik eng.
Tsssss, we hadden net nog pb contact dat we zoveel mogelijk op Marc en Martijn willen lijken en nu ontken je het weer. Errug flauw hoor. Ik had al een appartementje in Amsterdam voor ons op het oog MJ!
Tsssss, we hadden net nog pb contact dat we zoveel mogelijk op Marc en Martijn willen lijken en nu ontken je het weer. Errug flauw hoor. Ik had al een appartementje in Amsterdam voor ons op het oog MJ!
heb je je kop al kaal geschoren dan?
Die rol had ik aan Marie-Jose toebedeeld Nog even onderhandelen denk ik