Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
De overgang
Moderator: moderatorteam
- DogDalton
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Galgo Espagnol
- Aantal honden: 5
De overgang
Ik ben nu bezig met het overgaan naar andere brok en Dalton staat nu voor 2 weken op het versvlees,hij vindt het heerlijk
Na 2 weken ga ik langzaam de nieuwe brok opbouwen,ben benieuwd hoe dat gaat.Tot nu toe is zijn ontlasting nog steeds goed en ik hoop dat dat zo blijft.

Tamara, Jada, Viento, Kid, Tanja, Evita en Rosa
-
Mauyak
Re: De overgang
Ik ben een keer van vers terug gegaan naar brok en mijn hond was daarna strontziek van de brokken geworden,diarree en nog eens diarree.Toen maar verstandig gedaan en gauw terug op vers en op vers gelaten.Ik begrijp echt wel dat het met een shetlandpony-formaat hond als Dalton een dure kwestie is om hem volledig op vers te laten.Maar er is ook smuldier en een pakje van 400 gram kost bij C 1000 maar 49 cent.Dus als je de mogelijkheid hebt laat hem dan op vers.DogDalton schreef:Ik ben nu bezig met het overgaan naar andere brok en Dalton staat nu voor 2 weken op het versvlees,hij vindt het heerlijk![]()
Na 2 weken ga ik langzaam de nieuwe brok opbouwen,ben benieuwd hoe dat gaat.Tot nu toe is zijn ontlasting nog steeds goed en ik hoop dat dat zo blijft.
-
ignit
- Zeer actief
- Contacteer:
- DogDalton
- Zeer actief
-
Mauyak
-
ignit
- Zeer actief
- Contacteer:
Prima!DogDalton schreef:Als Dalton straks op de farmfood staat dan geef ik hem 1 dag in de week vers.Dat hebben ze ook aangeraden...
Ignit.
www.barf-natuurlijk.nl
- DogDalton
- Zeer actief
Niet alleen farmfood,ik heb verschillende voedingsdeskundigen geraadpleegd en die zeggen allemaal hetzelfde.Als je brokken geeft is het goed om 1 dag per week vers te geven.Mauyak schreef:Wie heeft dat aangeraden?Farmfood?(Dat zou logisch zijn want ze hebben natuurlijk liever dat je 6 dagen FF voert dan dat je 7 dagen vers voertDogDalton schreef:Als Dalton straks op de farmfood staat dan geef ik hem 1 dag in de week vers.Dat hebben ze ook aangeraden...)

Tamara, Jada, Viento, Kid, Tanja, Evita en Rosa
-
cattystyle
- Vaste gebruiker
-
ignit
- Zeer actief
- Contacteer:
Wat een insinuerende rotopmerking... FF adviseert dat al 40 jaar of zo en werd vroeger compleet voor gek verklaard door de collegas. Toen was er nog helemaal geen kvv.DogDalton schreef:Wie heeft dat aangeraden?Farmfood?(Dat zou logisch zijn want ze hebben natuurlijk liever dat je 6 dagen FF voert dan dat je 7 dagen vers voertMauyak schreef:Als Dalton straks op de farmfood staat dan geef ik hem 1 dag in de week vers.Dat hebben ze ook aangeraden...)
Ignit Bekken
www.barf-natuurlijk.nl
- DogDalton
- Zeer actief