Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Dr. Tom Lonsdale op Voernatuurlijk!
Moderator: moderatorteam
-
Ester&Lara
Dr. Tom Lonsdale op Voernatuurlijk!
Hallo allemaal!
Wij zijn zeer vereerd jullie mee te delen dat dr. Tom Lonsdale, de dierenarts en pionier op het gebied van rauwe voeding, auteur van de boeken Work Wonders en Raw Meaty Bones ons forum met een bezoek zal verblijden.
Jullie mogen nu al je vragen posten. Als je Engels kan schrijven (hoeft niet eens perfect te zijn natuurlijk!) mag je het in het Engels posten.
Als je dat niet kan, dan mag je het in het Nederlands posten en dan zullen de admins je helpen het bericht te vertalen.
Veel post- en vraagplezier!
Groetjes!
Wij zijn zeer vereerd jullie mee te delen dat dr. Tom Lonsdale, de dierenarts en pionier op het gebied van rauwe voeding, auteur van de boeken Work Wonders en Raw Meaty Bones ons forum met een bezoek zal verblijden.
Jullie mogen nu al je vragen posten. Als je Engels kan schrijven (hoeft niet eens perfect te zijn natuurlijk!) mag je het in het Engels posten.
Als je dat niet kan, dan mag je het in het Nederlands posten en dan zullen de admins je helpen het bericht te vertalen.
Veel post- en vraagplezier!
Groetjes!
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
- Aantal honden: 1
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
-
ien
- Erelid
- Contacteer:
-
Benji&Brenda
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Teckel
- Contacteer:
-
Ester&Lara
Staat die activeringsmail in je spam toevallig Brenda? Ik heb je account iig handmatig geactiveerd en je een mail gestuurd paar dagen geleden
En Ineke, jij was al een keer terechtgewezen samen met mij dat vete's niet mochten worden uitgevochten. Houd jij jezelf dan daar ook aan, danku
Je had deze topic ook kunnen negeren, ik heb jouw zeikopmerkingen niet nodig, daar heeft overigens niemand wat aan.
Leven en laten leven!!!
En Ineke, jij was al een keer terechtgewezen samen met mij dat vete's niet mochten worden uitgevochten. Houd jij jezelf dan daar ook aan, danku
Leven en laten leven!!!
-
ien
- Erelid
- Contacteer:
-
Ella46
- Zeer actief
- amiwoods
- Zeer actief
- Contacteer:
- Roelfien
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
-
Benji&Brenda
- Zeer actief
- Contacteer:
Geen idee, kan hem niet terugvinden, maar het kan aan mijn mail liggen, die had wat problemen.Ester&Lara schreef:Staat die activeringsmail in je spam toevallig Brenda? Ik heb je account iig handmatig geactiveerd en je een mail gestuurd paar dagen geleden
En Ineke, jij was al een keer terechtgewezen samen met mij dat vete's niet mochten worden uitgevochten. Houd jij jezelf dan daar ook aan, dankuJe had deze topic ook kunnen negeren, ik heb jouw zeikopmerkingen niet nodig, daar heeft overigens niemand wat aan.
Leven en laten leven!!!
En aangezien ik tentamenweek heb ben ik vrij druk dus vandaar dat je nog geen antwoord had op je mail
-
Benji&Brenda
- Zeer actief
- Contacteer:
Even ter aanvulling, het inloggen is nu geluktBenji&Brenda schreef:Geen idee, kan hem niet terugvinden, maar het kan aan mijn mail liggen, die had wat problemen.Ester&Lara schreef:Staat die activeringsmail in je spam toevallig Brenda? Ik heb je account iig handmatig geactiveerd en je een mail gestuurd paar dagen geleden
En Ineke, jij was al een keer terechtgewezen samen met mij dat vete's niet mochten worden uitgevochten. Houd jij jezelf dan daar ook aan, dankuJe had deze topic ook kunnen negeren, ik heb jouw zeikopmerkingen niet nodig, daar heeft overigens niemand wat aan.
Leven en laten leven!!!
En aangezien ik tentamenweek heb ben ik vrij druk dus vandaar dat je nog geen antwoord had op je mail
-
cattystyle
- Vaste gebruiker
-
Wil de hond
- Zeer actief
- Contacteer:
-
cattystyle
- Vaste gebruiker
-
Wil de hond
- Zeer actief
- Contacteer:
-
ien
- Erelid
- Contacteer:
-
Wil de hond
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Wil de hond
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Wil de hond
- Zeer actief
- Contacteer:
-
ignit
- Zeer actief
- Contacteer:
http://groups.yahoo.com/group/RawMeatyBones/Wil de hond schreef:Kun, wil en mag je mij daar een linkje van geven?ien schreef:hij heeft zelf ook een forumWil de hond schreef:Jammer,
Ben ik net te laat, een buitengewone kans gemist.
Engelstalige groep...
Ignit.
www.barf-natuurlijk.nl
-
Ester&Lara
-
sylvia*
- Actief
- Contacteer:
- Roelfien
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Ineke en Esther zijn er samen uit gekomen: http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=92332sylvia* schreef:O, ben jij ook gebanned , me tooien schreef:lekker handig als je mensen bant van je forum en dan hier een link neerzet
Misschien ook iets voor jou?
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
In memoriam Yentie en Toby
-
sylvia*
- Actief
- Contacteer:
Nou niet echt, daar ik gevraagd ben lid te worden door de oprichtster en er door haar zonder enig woord op aandringen van iemand anders door haar ben afgezet denk ik niet dat ik daar behoefte aan heb.Roelfien schreef:Ineke en Esther zijn er samen uit gekomen: http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=92332sylvia* schreef:O, ben jij ook gebanned , me tooien schreef:lekker handig als je mensen bant van je forum en dan hier een link neerzet
Misschien ook iets voor jou?

-
Wil de hond
- Zeer actief
- Contacteer: