Belle krijgt zowel brok (purina pup kip en rijst) en KVV (Energique 1). Het lijkt mij leuk als ze ook 'recreatief' wat botjes kan eten. Pensstaafjes vind ik geen succes, ze worden erg week en ik heb al een stuk uit dr keel moeten trekken dus die wil ik absoluut niet meer geven. Zijn er dingen die ik dus voor er bij af en toe kan geven? Ik had begrepen dat kippennekjes of kippenvleugels (ongekookt, platgeslagen) geschikt zouden zijn? En ook al is het een tussendoortje, moet ik dan nog wat aanpassen op het normale voer wat ze krijgt?
Dankjewel!
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Botten voor een pup
Moderator: moderatorteam
-
Dazwa84
- amiwoods
- Zeer actief
- Contacteer:
kip is zacht bot nekjes, karkasjes vleugeltje, lams en geitenrib kan je ook gerust geven is ook vrij zacht. je kan wel verse pens geven dat blijft niet hangen maar glijd meteen door
als je vers wil geven geef het dan wel op een dag dat ze KVV krijgt,voor de vertering van botten hebben ze een zuurder maagzuur nodig, van brokken wordt het maagzuur basis. 
-
Dazwa84
Dankjewel voor de tips!amiwoods schreef:kip is zacht bot nekjes, karkasjes vleugeltje, lams en geitenrib kan je ook gerust geven is ook vrij zacht. je kan wel verse pens geven dat blijft niet hangen maar glijd meteen doorals je vers wil geven geef het dan wel op een dag dat ze KVV krijgt,voor de vertering van botten hebben ze een zuurder maagzuur nodig, van brokken wordt het maagzuur basis.
- amiwoods
- Zeer actief
- Contacteer: