Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Goede da omgeving Dordt
Moderator: moderatorteam
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Goede da omgeving Dordt
Omdat we over een tijdje gaan verhuizen naar Dordrecht ben ik een beetje rond aan het kijken voor dierenartsen daar.
Het liefst één die ook goede begeleiding geeft bij drachtigheid en ook echo's en wellicht progesterontesten kan doen.
Zijn die er ?
Wie heeft er advies ? Ook waar ik beter niet kan gaan. Per pb mag ook.
Het liefst één die ook goede begeleiding geeft bij drachtigheid en ook echo's en wellicht progesterontesten kan doen.
Zijn die er ?
Wie heeft er advies ? Ook waar ik beter niet kan gaan. Per pb mag ook.
-
Danielle
- Zeer actief
- Contacteer:
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Ari@ne
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja graag. Was het niet Drechtsteden ? Die heeft meerdere vestigingen nl.Teckelgek schreef:Mijn vriend woont in Hia en toen ik daar een keer was heb ik Mondriaan moeten laten inslapen. Het was een perfecte praktijk, met meerdere vestigingen. Artsen ontzettend aardig en meelevend, ik kreeg daarna ook nog een met de hand geschreven kaart.
Als je wilt kan ik opzoeken waar ze zitten.
-
Ari@ne
Nee, het was
Maatschap Dierenartsen Ridderkerk
Jacob Catsstraat 3
2985 BE Ridderkerk
Tel. 0180-450122
Ze hebben vestigingen in Ridderkerk, Ambacht, Zwijndrecht en nog een paar, maar die weet ik niet meer. Ze hebben in Ridderkerk een heel uitgebreide praktijk met o.a. röntgenapparatuur. Veel succes en hoor ik het van je?
Jacob Catsstraat 3
2985 BE Ridderkerk
Tel. 0180-450122
Ze hebben vestigingen in Ridderkerk, Ambacht, Zwijndrecht en nog een paar, maar die weet ik niet meer. Ze hebben in Ridderkerk een heel uitgebreide praktijk met o.a. röntgenapparatuur. Veel succes en hoor ik het van je?
-
Roxy1
- Vaste gebruiker
Ik ben hier juist niet tevreden over, hebben bij Roxy de verkeerde diagnose gesteld (ed, en wel binnen 2 weken opereren), terwijl het een overbelaste poot was (second opinion in Sleeuwijk). Ik ga er alleen heen voor de entingen en verder naar Sleeuwijk.Teckelgek schreef:Nee, het was
Jacob Catsstraat 3
2985 BE Ridderkerk
Tel. 0180-450122
Sleeuwijk zou ik je echt willen aanraden. Over het dierenziekenhuis Dordrecht en rotterdam hoor ik zelden iets positiefs.
Ik zal nog wel eens navragen bij een goede bekende die in Dordrecht woont, waar zij heen gaat.
Hoor je nog even.
Succes met de verhuizing!
Groeten,
Brigitte

Brigitte

- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Bedankt voor de adviezen.
Ik denk dat ik er één in de buurt zoek met een redelijke prijs voor consultjes en entingen en dan voor "echte dingen" maar naar Sleeuwijk.
Heb al veel negatieve dingen gehoord over sommige Dordtse dierenartsen. Maar er zal overal wel iets zijn.
Sleeuwijk is te ver om in geval van nood naar toe te moeten. Ik laat nog wel wat weten als ik wat weet.
Ik denk dat ik er één in de buurt zoek met een redelijke prijs voor consultjes en entingen en dan voor "echte dingen" maar naar Sleeuwijk.
Heb al veel negatieve dingen gehoord over sommige Dordtse dierenartsen. Maar er zal overal wel iets zijn.
Sleeuwijk is te ver om in geval van nood naar toe te moeten. Ik laat nog wel wat weten als ik wat weet.
-
willeke1984
- Vaste gebruiker