ik geef diesel rodi worst maar merkte dat hij met die lam rijst en de rund versie aan de dunne gaat.
kan dat? of is het toeval (war weer etc etc)
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
rodi worst
Moderator: moderatorteam
- Silvia
- Zeer actief
- Contacteer:
rodi worst
Groetjes Silvia en Diesel
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
Zou aan de warmte kunnen liggen, maar het kan ook zijn dat je ongemerkt iets te veel geeft.
Opgegeven hoeveelheden zijn vaak te veel voor de hond.
Waarom geef je Rodiworst? Als beloning of als volledig voer?
Mijn honden kunnen (en konden) niet tegen te veel worst (als voeding dus), maar, als beloning bij de training, kleine stukjes gaat prima.
Ik heb ook wel eens honden op de cursus gehad die zelfs niet tegen een klein stukje konden en ook meteen aan de dunne gingen.
Dan moet je wat anders verzinnen.
Nettie
Mijn honden kunnen (en konden) niet tegen te veel worst (als voeding dus), maar, als beloning bij de training, kleine stukjes gaat prima.
Ik heb ook wel eens honden op de cursus gehad die zelfs niet tegen een klein stukje konden en ook meteen aan de dunne gingen.
Nettie
-
Excalibur
- nieuw lid
Re: rodi worst
nee hoor, dat kan wel, Tan hier heeft best wel gevoelige darmen, als ik hem bijv. KVV Rodi of duck gaf, ging hij aan de dunne... het is een kwestie van langzaam opbouwen... Tevens is het warme weer ook een grote boosdoener, Tank heeft vrijdag en gister zijn hele bench ondergescheten en toen ik hem uitliet, had hij spuitpoep... heb vandaag maar een dag vrij genomen om hem goed in de gaten te houden.... sneu he...twinmamasilvia schreef:ik geef diesel rodi worst maar merkte dat hij met die lam rijst en de rund versie aan de dunne gaat.
iig geval heel veel succes en probeer het anders een keer, wanneer het minder warm is, wanneer hij dan weer aan de dunne gaat, weet je zeker dat ie er niet tegen kan...
to bull or not to bull

- Silvia
- Zeer actief
- Contacteer:
Re: rodi worst
ah wat zielig voor hem en wat lief van je dat je vrij hebt genomen voor hem.Excalibur schreef:nee hoor, dat kan wel, Tan hier heeft best wel gevoelige darmen, als ik hem bijv. KVV Rodi of duck gaf, ging hij aan de dunne... het is een kwestie van langzaam opbouwen... Tevens is het warme weer ook een grote boosdoener, Tank heeft vrijdag en gister zijn hele bench ondergescheten en toen ik hem uitliet, had hij spuitpoep... heb vandaag maar een dag vrij genomen om hem goed in de gaten te houden.... sneu he...twinmamasilvia schreef:ik geef diesel rodi worst maar merkte dat hij met die lam rijst en de rund versie aan de dunne gaat.
iig geval heel veel succes en probeer het anders een keer, wanneer het minder warm is, wanneer hij dan weer aan de dunne gaat, weet je zeker dat ie er niet tegen kan...
- Silvia
- Zeer actief
- Contacteer:
ik geeft het zo nu en dan in hele kleine blokjes door zijn eten heen en savonds voor we gaan slapen nog een plakje omdat hij anders wel eens gal spugt smorgens vanwege een lege maag denk ik.ranetje schreef:Zou aan de warmte kunnen liggen, maar het kan ook zijn dat je ongemerkt iets te veel geeft.
Nettie
ik geef niet zo veel als er op de rol staat.
ik geef hem max 3 plakjes (zo groot als je op een verjaardag hebt met leverworst) per dag en niet dagelijks.