Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Dr Lonsdale

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

martine
Zeer actief
Contacteer:

Dr Lonsdale

Ongelezen bericht door martine »

Dr Londsdale komt naar Europ voor zijn gezond en fit RMB U-turn tour
hij is hoofd van 4 klinieken

hij begint zijn tour bij ons op do 29 juni aanvang 19 hr in het Belgiche Overslag (Zeeland) tegen Axel buurthuis snoopy.
wij mikken ook op een niet bewust en zelf onbekend publiek en daarom vragen we maar 5 euro inkom . Omdat we echt van honden houden en hopen dat ook brokken voeders de moeite willen doen om een te luisteren;
Insiders betalen elders tot zelfs 50 euro voor die voordracht.
meer info en inschrijven dogdream@telenet.be
de beste man is een dobermann
www.dogs-dream.com
Ester&Lara

Ongelezen bericht door Ester&Lara »

Afbeelding

:wink: :ok:
martine
Zeer actief
Contacteer:

:ok:
zelf lukt me dat niet dank
Martine
www.dogs-dream.com
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

Krijg er een nare smaak van in mijn mond dat Londsdale misbruikt wordt door kijvende, jaloerse wijven.

Wij hebben hem goedkoper.
Nee, wij hebben hem het goedkoopst.

Getsie.
ien
Erelid
Contacteer:

Ongelezen bericht door ien »

Marion. schreef:Krijg er een nare smaak van in mijn mond dat Londsdale misbruikt wordt door kijvende, jaloerse wijven.

Wij hebben hem goedkoper.
Nee, wij hebben hem het goedkoopst.

Getsie.
nare smaak???.. :smile:
je moest eens weten Marion??
de dames vinden hem niet meer waard dan 5 EUR. :smile: .heb een leuke mail voor je waarin dat staat.

en ach..ze doen hun best maar.. :cheer:
Afbeelding
Marion.

ien schreef:nare smaak???.. :smile:
de dames vinden hem niet meer waard dan 5 EUR. :smile: .heb een leuke mail voor je waarin dat staat.
Ik wil het niet weten hoor :N:
ien
Erelid
Contacteer:

Re: Dr Lonsdale

martine schreef:Insiders betalen elders tot zelfs 50 euro voor die voordracht.
o dan zijn wij nog TEgoedkoop..
:cheer:
maar zonder gekheid..waarom is dat zo belangrijk om dat te vermelden??
je zit iets te vergelijken wat helemaal niet te vergelijken is..en ga je nu op dit forum door met dit soort berichtgevingen??
Laatst gewijzigd door ien op 25 mei 2006 21:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
ien
Erelid
Contacteer:

Marion. schreef:
ien schreef:nare smaak???.. :smile:
Ik wil het niet weten hoor :N:
egnie??? :mrgreen:
Afbeelding
Marion.

ien schreef:maar zonder gekheid..waarom is dat zo belangrijk om dat te vermelden??
je zit iets te vergelijken wat helemaal niet te vergelijken is..en ga je nu op dit forum door met dit soort berichtgevingen??
Dat is dus precies datgene wat mij helemaal kriegel maakt. De entree-prijs schijnt het belangrijkst te zijn :denken:
"Mikken op de onwetende honden-eigenaren". Jaja, die zullen veel oor hebben voor Tom. Denk dat die meer met hun volgende kopje koffie bezig zijn, dan met goede voeding voor hun hond :smile:
martine
Zeer actief
Contacteer:

hij is zeker meer waard dan 5 euro daar gaat het niet om
en ons gaat het er ook niet om om te verdienen maar om zo veel mogelijk mensen de kans te geven wat te leren.
insiders moet je niet overtuigen twijfelaars en negatifisten gaan geen geld geven ,maar 5 euro is voor niemand onoverkomelijk en hopelijk gaan meer mensen bewust worden.
niet alleen mijn eigen honden tellen :neenee: ik hou van alle honden alleen van de mijne een veel beetje meer.
kijk net door zulke dingen zulke houding en afbreken passen veel mensen
als ik bv jaren geleden Roger niet gekend had en me moest informeren uistluitend door jullie ,BARF plaats toen ,zaten mijn honden nog aan de brok :devil:
www.dogs-dream.com
ien
Erelid
Contacteer:

martine schreef: en ons gaat het er ook niet om om te verdienen
als ik bv jaren geleden Roger niet gekend had en me moest informeren uistluitend door jullie ,BARF plaats toen ,zaten mijn honden nog aan de brok :devil:
Martine
zet alles eerst eens op een rijtje voordat je nog meer onzin opschrijft :ok:
Afbeelding
ien
Erelid
Contacteer:

martine schreef: kijk net door zulke dingen zulke houding en afbreken passen veel mensen

:
Martine

dit is een waarheid als een koe..je hebt helemaal gelijk :ok:
ik denk dat ik ook snel maar weer aan de brok ga met mijn dieren.
ik wordt zo langzamerhand s$%tziek van lieden die er alleen maar op uit zijn om BARF te verzieken door oorlogjes te voeren!!
Afbeelding
M@ri@nne
Zeer actief

Ongelezen bericht door M@ri@nne »

martine schreef:hij is zeker meer waard dan 5 euro daar gaat het niet om
en ons gaat het er ook niet om om te verdienen maar om zo veel mogelijk mensen de kans te geven wat te leren.
insiders moet je niet overtuigen twijfelaars en negatifisten gaan geen geld geven ,maar 5 euro is voor niemand onoverkomelijk en hopelijk gaan meer mensen bewust worden.
niet alleen mijn eigen honden tellen :neenee: ik hou van alle honden alleen van de mijne een veel beetje meer.
Ik denk dat twijfelaars vooral afschrikken door de haat en nijd die er heest onder de barfmafia.
Groetjes, Marianne.
Afbeelding
ien
Erelid
Contacteer:

M@ri@nne schreef:[

Ik denk dat twijfelaars vooral afschrikken door de haat en nijd die er heest onder de barfmafia.
pfft eindelijk iemand die het begrijpt :ok: ..dat schreef ik ook hierboven!
Afbeelding
Marion.

ien schreef:ik wordt zo langzamerhand s$%tziek van lieden die er alleen maar op uit zijn om BARF te verzieken door oorlogjes te voeren!!
Er was geen Roger, er was geen Ien. Er was een Saar die niet at. En dáár was ik 4 jaar geleden mee bezig. Roger was me worst. Ien was me worst. Ik wilde mijn hond gezond krijgen. Dáár gaat het om.

En dat soort publiek trek je helaas alleen maar onder de geinteresseerden. Voor de rest is het teveel moeite. De entreeprijs kwakken ze moeiteloos neer hoor, het gaat om de interesse. En dat kweek je niet met toegankelijke entreekosten :denken:
Marion.

M@ri@nne schreef:haat en nijd die er heest onder de barfmafia.
Je zou het inderdaad maffia gaan noemen ja. Waanzin :denken:
ien
Erelid
Contacteer:

Marion. schreef:
M@ri@nne schreef:haat en nijd die er heest onder de barfmafia.
Je zou het inderdaad maffia gaan noemen ja. Waanzin :denken:

..het is dat dat sarcastische zinnetje er stond anders was er gewoon niets aan de hand geweest want wie wat of waar ook gaat en doet zal mij een worst wezen. en kan iedereen gewoon zijn mededelingen/info doen enz.
en had ik niet eens gereageerd!
Afbeelding
martine
Zeer actief
Contacteer:

:denken:
ik ben niet begonnen en twijfelaars trek je wel met de prijs laag te houden
moest ik kunnen zou ik het gartis laten.
de mensen van mijn school gaan heus niet meer geven hoor alleen de echt geinterseerde maar die moet je niet meer overtuigen.
en klopt vooral de haat en nijd schrikt veel mensen af
dus waarom jullie aanval :mrgreen:
hou jullie Tom voor de insiders ik zal proberen de gewone koffiedrinkend
onwetende hondenvriend te bereiken :19: en dat doe je op een forum waar van alles wat zit.
www.dogs-dream.com
Geer
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Geer »

De vorige keer heb ik zelf, naast St. Alles Rauw, de lezing van Eliasen georganiseerd en werden wij aangevallen omdat we te duur waren. Geldkloppers, te dure catering... dat alles kwam toch echt uit dezelfde hoek die nu de klappen krijgt en gek wordt van dergelijke 'zwartmakerij'. Terwijl dat de reden is dat IK persoonlijk geen lezingen meer organiseer.

Doe toch eens normaal mensen. Waar gaat het nou om? Dat honden gezond eten? Nou dan!
ien
Erelid
Contacteer:

Geer schreef:De vorige keer heb ik zelf, naast St. Alles Rauw, de lezing van Eliasen georganiseerd en werden wij aangevallen omdat we te duur waren. Geldkloppers, te dure catering... dat alles kwam toch echt uit dezelfde hoek die nu de klappen krijgt en gek wordt van dergelijke 'zwartmakerij'. Terwijl dat de reden is dat IK persoonlijk geen lezingen meer organiseer.

Doe toch eens normaal mensen. Waar gaat het nou om? Dat honden gezond eten? Nou dan!
Geer..niet door alles-rauw..je weet verdraaid goed dat degene waar jij over spreekt NIET namens de stichting praat!
noem maar namen dan??!!
want ook die beschuldigingen wordt ik een beetje zat.

Maar ik dacht dat wij dat via pb hadden uitgesproken??
Blijkbaar wil iedereen dan toch steeds weer met modder blijven gooien

en verder ja..doe maar normaal allemaal.

Groeten

Ineke die net weer een paar dooien in dr praktijk had..waar praat je dan over??
:roll:
Afbeelding
Geer
Zeer actief
Contacteer:

ien schreef:
Geer schreef:De vorige keer heb ik zelf, naast St. Alles Rauw, de lezing van Eliasen georganiseerd en werden wij aangevallen omdat we te duur waren. Geldkloppers, te dure catering... dat alles kwam toch echt uit dezelfde hoek die nu de klappen krijgt en gek wordt van dergelijke 'zwartmakerij'. Terwijl dat de reden is dat IK persoonlijk geen lezingen meer organiseer.

Geer..niet door alles-rauw..je weet verdraaid goed dat degene waar jij over spreekt NIET namens de stichting praat!
noem maar namen dan??!!

en verder ja..doe maar normaal allemaal
Nou, oke, Ignit dan. Maar je weet hoe het ging met de twee 'stichtingen in oprichting'. In ieder geval werden wij continu aangevallen op het feit dat wij 35 euro vroegen. Terwijl we allemaal toch een leuke lezing willen organiseren...en de prijs pas je altijd aan aan de kosten die je maakt, toch? Ik vind alle lezingen leuk en ik hoop dat ze allemaal goed bezocht worden. No hard feelings, lekker rauw eten!
mercedes2803
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door mercedes2803 »

ien schreef:

noem maar namen dan??!!

Groeten

dooien in praktijk?
Ik zat net toevallig de discussie op voernatuurlijk even te lezen...
heb jij het over diezelfde Ineke?
Is niet pluis dan die praktijk?
Geer
Zeer actief
Contacteer:

mercedes2803 schreef:
ien schreef:

noem maar namen dan??!!

Groeten

dooien in praktijk?
Ik zat net toevallig de discussie op voernatuurlijk even te lezen...
heb jij het over diezelfde Ineke?
Is niet pluis dan die praktijk?
Volgens mij heb jij het over de praktijk van Irene, niet van Ineke... (die 'doet' mensen) en die praktijk is echt wel pluis hoor! :wink:
mercedes2803
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door mercedes2803 »

oh gos...ik moet naar bed...ik kan niet meer lezen :wink:
ignit
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door ignit »

Geer schreef: "Nou, oke, Ignit dan. Maar je weet hoe het ging met de twee 'stichtingen in oprichting'. In ieder geval werden wij continu aangevallen op het feit dat wij 35 euro vroegen."

:denken: - ik vroeg me alleen af waarom het zo duur moest zijn, Geer en heb daar kritische vragen over gesteld. Wat ik begrepen heb bij de stichtingen in oprichting is, dat er mensen zijn die leven in het verleden en vergeten dat het heden belangrijk is voor de toekomst... jammer.

Er wordt nu ook ergens een lezing georganiseerd waar mensen uit de spuitjes industrie aan meedoen en die kost liefst 125 euro! :eek: Ook daar heb ik vraagtekens bij geplaatst, want er zit meer dan genoeg geld in de propaganda kas van die industrie om een reisvergoeding uit te betalen aan de deelnemers die belangstelling hebben om erbij te zijn! Dus ja, daar heb ik dan ook weer iets over te mekkeren. :smile:

Verder is het nu echt tijd geworden voor mensen die open staan voor alle voermethoden en manieren om rauwe voeding te geven, om de gelederen te sluiten - in plaats van steeds weer terug te grijpen naar het verleden en elkaar te beledigen en dingen aan te smeren waar niemand verder een boodschap aan heeft!

Het is jammer dat dit niet gelukt is tot nu toe, maar de nieuwste generatie alles rauw is gelukkig niet dom en ook geen kuddedier. Daarnaast weten ze heel goed, dat ze in een tijdperk leven met nieuwe uitdagingen die veel verder gaan dan wat nationaal krabbengedoe. :wink:

Ze lezen ergens iets en vragen ergens anders hoe en wat, als ze er niet uitkomen. En beslissen dan zelf hoe het verder gaat en waar ze betrouwbare informatie kunnen vinden waar ze wat aan hebben voor hun en hun hond - en wie ze kunnen benaderen als ze er zelf niet uitkomen. :ok:

Wie alleen naar het verleden kijkt, heeft geen ogen over voor het heden en de toekomst.

Ignit Bekken.
www.barf-natuurlijk.nl
Roelfien
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Roelfien »

Ik kan me herinneren dat de lezing van Mogens in België vorige keer ook goedkoper was dan in Nederland. En daar was toen een hele goede verklaring voor: in België is men veel minder bezig met hondenvoeding en om mensen over de streep te trekken moet je zorgen dat de prijs geen obstakel is. En dat vind ik een heel goed argument. En als dat argument ook voor Lonsdale op gaat, is dat dus ook heel logisch.
Maar waarom er dan met nageltjes uit uitgehaald moet worden naar de organisatoren in Nederland??? Ik snap dat niet hoor. Hou de eer aan jezelf en doe je ding.
Tom Lonsdale is voor iedereen te boeken en de een doet het op die manier en de ander weer op een andere manier.
Zolang het maar gebeurt en wij, de consumenten, toegang krijgen tot de informatie die we willen. En wat wij ervoor over hebben maakt niemand uit, alleen wij zelf, door er wel of niet heen te gaan.
Natuurlijk zijn jullie allemaal trots op de dingen die georganiseerd worden. Maar hou het daar lekker bij en laat je toch niet elke keer weer uitlokken tot dit soort getruttel. Het haalt bij jullie allemaal je geloofwaardigheid omlaag. Concurrentie moet je mee om kunnen gaan en dat doe je niet door topicjes te openen met sneren en ook niet door daar dan weer op in te hakken en op in te spelen om oude grieven nog even lekker uit te vechten.
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
Geer
Zeer actief
Contacteer:

ignit schreef: Wie alleen naar het verleden kijkt, heeft geen ogen over voor het heden en de toekomst.

Ignit Bekken.
www.barf-natuurlijk.nl
Juist. En dus zou het fijn zijn als iedereen eens zou ophouden met dat stomme gesteggel over prijzen. 'De Belgen' over de hogere prijs in Nederland en de Alles-Rauwers over de lage prijzen in Belgie. Doe toch eens normaal zeg! Lonsdale komt hier hardstikke leuke lezingen houden, net als Mogens, laten we het daar over hebben en niet over wie wat er waar voor over heeft.
ducktails
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door ducktails »

martine schreef:Dr Londsdale komt naar Europ voor zijn gezond en fit RMB U-turn tour
hij is hoofd van 4 klinieken

hij begint zijn tour bij ons op do 29 juni aanvang 19 hr in het Belgiche Overslag (Zeeland) tegen Axel buurthuis snoopy.
wij mikken ook op een niet bewust en zelf onbekend publiek en daarom vragen we maar 5 euro inkom . Omdat we echt van honden houden en hopen dat ook brokken voeders de moeite willen doen om een te luisteren;
Insiders betalen elders tot zelfs 50 euro voor die voordracht.
meer info en inschrijven dogdream@telenet.be

Leuk!
Al ik in de buurt woonde was ik zeker heen geggaan!
Veel succes met de lezing!
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”