Ooit wil ik er zo een
Moderator: moderatorteam

Ik vind het een mooie hond, met oren vind ik heb nog leuker dan zonder gelukkig heeft iedereen zijn eigen smaakstarfleet schreef:Ik vind het geen echt mooie hond, die oren al helemaal niet. Waarom wil je er ooit een? Vanwege het karakter of het plaatje?
Anne
Het is niet mijn favo, maar ze staan wel ergens op mijn lijstje, Misschien wil ik later wel een heel andere hond, we zien wel wat de toekomst brengt.Wil de hond schreef:Dat je nu net dit ras uitkiest als je favo, uit al die honderden rassen die er bestaan.
Oh dat weet ik niet, maar het lijkt me wel een erg zeldzaam ras, zeker in Nederland. Het lijkt me iig een waakhondachtige gebruikshond, precies waar Nederland op zit te wachten. Nog zo´n uit zijn verband getrokken ras.marian* schreef:Is dit een erg fout ras of zo dan?Wil de hond schreef:Dat je nu net dit ras uitkiest als je favo, uit al die honderden rassen die er bestaan.
Het ging mij er niet om of hij zeldzaam was of niet, ik vind hem gewoon mooi met oren dan wel, ik kon zo snel geen plaatje met vinden. Maar wie weet heb ik over 10 jaar wel weer een Chihuahua of zo, want daar ben ik ook verliefd op.Wil de hond schreef:Oh dat weet ik niet, maar het lijkt me wel een erg zeldzaam ras, zeker in Nederland. Het lijkt me iig een waakhondachtige gebruikshond, precies waar Nederland op zit te wachten. Nog zo´n uit zijn verband getrokken ras.marian* schreef:Is dit een erg fout ras of zo dan?Wil de hond schreef:Dat je nu net dit ras uitkiest als je favo, uit al die honderden rassen die er bestaan.
Waarom niet gewoon iets algemeners gekozen denk ik dan, je bent toch in de eerste plaats op zoek naar een hond, waarom moet het nou weer persé iets zeldzaams zijn?
Ik heb het sowieso niet zo op van die voorkeuren die oprispen naar aanleiding van het zien van enkele plaatjes.
Maar goed, als je verliefd wordt op een ras na het aanschouwen van plaatje van een exemplaar met walgelijk afgechopte oren moet je vooral je verstand uitschakelen en er voor gaan hoor.
Ah,op die fietsWil de hond schreef:Oh dat weet ik niet, maar het lijkt me wel een erg zeldzaam ras, zeker in Nederland. Het lijkt me iig een waakhondachtige gebruikshond, precies waar Nederland op zit te wachten. Nog zo´n uit zijn verband getrokken ras.marian* schreef:Is dit een erg fout ras of zo dan?Wil de hond schreef:Dat je nu net dit ras uitkiest als je favo, uit al die honderden rassen die er bestaan.
Waarom niet gewoon iets algemeners gekozen denk ik dan, je bent toch in de eerste plaats op zoek naar een hond, waarom moet het nou weer persé iets zeldzaams zijn?
Ik heb het sowieso niet zo op van die voorkeuren die oprispen naar aanleiding van het zien van enkele plaatjes.
Maar goed, als je verliefd wordt op een ras na het aanschouwen van plaatje van een exemplaar met walgelijk afgechopte oren moet je vooral je verstand uitschakelen en er voor gaan hoor.

er zijn mensen die verliefd worden op een foto van een bastaard uit het buitenlandWil de hond schreef:Oh dat weet ik niet, maar het lijkt me wel een erg zeldzaam ras, zeker in Nederland. Het lijkt me iig een waakhondachtige gebruikshond, precies waar Nederland op zit te wachten. Nog zo´n uit zijn verband getrokken ras.marian* schreef:Is dit een erg fout ras of zo dan?Wil de hond schreef:Dat je nu net dit ras uitkiest als je favo, uit al die honderden rassen die er bestaan.
achja, zo lang jij steeds zit te *verwijderd door moderator* op mensen die een rashond hebben/willen of mooi vinden moet je niet zeiken als er over bastaarden gesproken wordt. en het verschil is dat ik niet op mensen loop te *verwijderd door moderator* die een bastaard weet ik veel waar vandaan halen.Wil de hond schreef:Mijn hemel mens,little-wolf schreef:er zijn mensen die verliefd worden op een foto van een bastaard uit het buitenland![]()
![]()
Kan ik nu werkelijk helemaal niets meer schrijven zonder dat jij weer aan komt kakken met bastaarden, kruisingen, buitenlandse asielhonden en god weet wat al niet meer?
Af en toe denk jij echt verstand te hebben hé?little-wolf schreef:achja, zo lang jij steeds zit te *verwijderd door moderator* op mensen die een rashond hebben/willen of mooi vinden moet je niet zeiken als er over bastaarden gesproken wordt. en het verschil is dat ik niet op mensen loop te *verwijderd door moderator* die een bastaard weet ik veel waar vandaan halen.Wil de hond schreef:Mijn hemel mens,little-wolf schreef:er zijn mensen die verliefd worden op een foto van een bastaard uit het buitenland![]()
![]()
Kan ik nu werkelijk helemaal niets meer schrijven zonder dat jij weer aan komt kakken met bastaarden, kruisingen, buitenlandse asielhonden en god weet wat al niet meer?
af en toe denk je echt jezus te zijn heh.