Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wie kent Teun?

Forum voor alle opmerkingen over hondenrassen, vragen of weetjes.

Moderator: moderatorteam

Nynke en Wolly
Actief
Contacteer:

Wie kent Teun?

Ongelezen bericht door Nynke en Wolly »

Ik kreeg van mijn schoonzus een stapel oude "hart voor dieren" en wat zie ik staan in een van oktober 2004? Deze advertentie.
Afbeelding
Nu dacht ik, die lijkt wel heel erg veel op Wolly. Nu weet ik van een aantal broers en zussen van hem dat ze via SOS huisdieren en het asiel bij andere gezinnen terrecht zijn gekomen. Dus dit zou precies in de familie van Wolly thuis passen. Ook de omschrijving van hem lijkt net op Wolly. Ik hoop dat iemand hem kent want ik ben erg benieuwd hoe het met hem gaat enzo.
Afbeelding
groetjes Nynke en Wolly.
Melanie 74

Ongelezen bericht door Melanie 74 »

Er staat een telefoonnummer op, waarom bel je niet even. Misschien kunnen ze je wat meer vertellen...
Bernadette
Zeer actief

Ongelezen bericht door Bernadette »

Ja! Spannend! Je kan ook via hart van dieren een oproepje plaatsen (bijna achterin)
Nynke en Wolly
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Nynke en Wolly »

hi hi wat een avonturiers zijn jullie. :mrgreen: ik zal het in overweging nemen. :wink: maar vinden jullie ook niet dat hij op Wolly lijkt?
Afbeelding
groetjes Nynke en Wolly.
Carmen
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog en een Kretaans meisje
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Carmen »

Nynke en Wolly schreef:hi hi wat een avonturiers zijn jullie. :mrgreen: ik zal het in overweging nemen. :wink: maar vinden jullie ook niet dat hij op Wolly lijkt?
Op de foto lijkt Wolly kleiner maar dat kan ik natuurlijk niet inschatten :wink: maar dat koppie lijkt zeker :ok:
boxersien

Ongelezen bericht door boxersien »

Zijn ze vandezelfde datum? Je kan ongeveer uitreken wanneer hij is geboren en wanneer Wolly. Veel succes met zoeken! Ben wel heel beniewd of er al wat is?
Minhie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Akita
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Minhie »

boxersien schreef:Zijn ze vandezelfde datum? Je kan ongeveer uitreken wanneer hij is geboren en wanneer Wolly. Veel succes met zoeken! Ben wel heel beniewd of er al wat is?
precies wat ik wou zeggen..
hebbie al wat gevonden? :mrgreen:
Afbeelding
Melanie 74

Ongelezen bericht door Melanie 74 »

Je weet het hé? Brutaaltjes hebben de halve wereld!! Trek die stoute schoenen aan en bel.......! :ok:
Plaats reactie

Terug naar “Hondenrassen en kruisingen”