Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hond alleen in kamer
Moderator: moderatorteam
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Aantal honden: 2
Hond alleen in kamer
Zijn er meer mensen wiens hond niet op de slaapkamer mag?
Hoe doen jullie dat op vakantie in een vakantiehuisje? Wij gaan binnenkort een keer naar Vlieland. De vorige keer dat we in een huisje gingen, was Bram nog extreem sloperig, dus toen hadden we de bench mee.
Inmiddels sloopt hij thuis helemaal niet meer, dus dan moet hij toch 's nachts in een vreemde kamer kunnen slapen? Zonder het meubilair te verbouwen.
Iemand ervaring mee?
Hoe doen jullie dat op vakantie in een vakantiehuisje? Wij gaan binnenkort een keer naar Vlieland. De vorige keer dat we in een huisje gingen, was Bram nog extreem sloperig, dus toen hadden we de bench mee.
Inmiddels sloopt hij thuis helemaal niet meer, dus dan moet hij toch 's nachts in een vreemde kamer kunnen slapen? Zonder het meubilair te verbouwen.
Iemand ervaring mee?

Linda, Izzie en Bram
- starfleet
- Erelid
Re: Hond alleen in kamer
Buffy kan gewoon in de woonkamer van het huisje slapen.Zoek stok! schreef:
Iemand ervaring mee?
Anne
- Zoek stok!
- Zeer actief
Re: Hond alleen in kamer
Dan moet Bram het toch ook kunnen zou je zeggen? We zijn natuurlijk ook niet ver weg, dus als hij echt de boel op de kop gaat zetten hoor ik het wel.starfleet schreef:Buffy kan gewoon in de woonkamer van het huisje slapen.Zoek stok! schreef:
Iemand ervaring mee?
Anne
Ik zie mezelf nog sjouwen vanaf de boot naar het hotel met de bench. Dat was helemaal niks. Om nog maar niet te spreken over het 'verdriet' dat ik Bram doe met een bench.

Linda, Izzie en Bram
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Hoi Linda,
Hier laten we de honden in zo'n geval gewoon in de woonkamer, net als thuis. Maar mijn honden zijn ook geen slopers.
Hier laten we de honden in zo'n geval gewoon in de woonkamer, net als thuis. Maar mijn honden zijn ook geen slopers.
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
- Eline*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
- Contacteer:
Er is geen hond die sloopt als je hem naast je bed legt durende de nacht. Dat is dus ook wat ik altijd doe als ik de hond(en) ergens mee naar toe neem. 

Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
- Wilma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tatrahond Kaatje
- Contacteer:
Onze honden zijn geen ook slopers. Tijdens vakanties slaapt Jelka altijd naast het bed en Jurek meestal net buiten de slaapkamer. Ligt een beetje aan de situatie.
Gewoon een mandje of een kussen naast je bed zetten/leggen.
Gewoon een mandje of een kussen naast je bed zetten/leggen.

Website over onze honden en Tatrahond database
♥ Jelka ♥ * 09-07-2001 - † 16-05-2014 & ♥ Jurek ♥ * 02-04-2002 - † 17-07-2014
- *Anita*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): het Markiesje en border collie
- Zoek stok!
- Zeer actief
Als het echt niet lukt, krijg ik dat wel voor elkaar. Maar dat moet ik niet voor de vakantie al tegen Marcel-geen-honden-op-de-slaapkamer zeggenEline* schreef:Er is geen hond die sloopt als je hem naast je bed legt durende de nacht. Dat is dus ook wat ik altijd doe als ik de hond(en) ergens mee naar toe neem.

Linda, Izzie en Bram
Honden op een slaapkamer is nog iets heel anders dan honden op bed, toch? Nou ja, ik heb - sowieso in vreemde huisjes - dat ik de slaapkamerdeur hoe dan ook open wil in de nacht. Alle deuren in het huisje eigenlijkZoek stok! schreef:Als het echt niet lukt, krijg ik dat wel voor elkaar. Maar dat moet ik niet voor de vakantie al tegen Marcel-geen-honden-op-de-slaapkamer zeggen

- Zoek stok!
- Zeer actief
Ja, in bed mag echt echt echt echt niet. En in de slaapkamer mag echt niet.Marion. schreef:Honden op een slaapkamer is nog iets heel anders dan honden op bed, toch? Nou ja, ik heb - sowieso in vreemde huisjes - dat ik de slaapkamerdeur hoe dan ook open wil in de nacht. Alle deuren in het huisje eigenlijkZoek stok! schreef:Als het echt niet lukt, krijg ik dat wel voor elkaar. Maar dat moet ik niet voor de vakantie al tegen Marcel-geen-honden-op-de-slaapkamer zeggen

O ja, ik doe deuren gewoon dicht hoor. Kan juist niet tegen een open deur in de slaapkamer!

Linda, Izzie en Bram
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- Contacteer:
Boomer zat 's nachts gewoon in de bench in het huisje, omdat hij toen een maand of 5 was en thuis ook in de bench zat 's nachts.
Thuis zat hij ook in de bench of de keuken, als we weg waren, maar in het huisje bleef hij gewoon in de huiskamer, omdat hij anders echt heel erg begon te blaffen.. Uit angst dat we niet meer terug kwamen.
Dus overdag gewoon in de huiskmaer en 's avonds in de bench.. Vond hij prima.
Tegenwoordig slaapt hij snachts gewoon in de huiskamer, staat zn bench open en de ene keer gaat hij er wel in, andere keer niet.
Hij mag ook niet op bed, eigenlijk ook niet in de slaapkamer, maar dat doen we niet meer, omdat het balkon alleen via de slaapkamer te bereiken is.. Maar ik moet zeggen, hij komt zelden de slaapkamer in als wij er zijn..
Thuis zat hij ook in de bench of de keuken, als we weg waren, maar in het huisje bleef hij gewoon in de huiskamer, omdat hij anders echt heel erg begon te blaffen.. Uit angst dat we niet meer terug kwamen.
Dus overdag gewoon in de huiskmaer en 's avonds in de bench.. Vond hij prima.
Tegenwoordig slaapt hij snachts gewoon in de huiskamer, staat zn bench open en de ene keer gaat hij er wel in, andere keer niet.
Hij mag ook niet op bed, eigenlijk ook niet in de slaapkamer, maar dat doen we niet meer, omdat het balkon alleen via de slaapkamer te bereiken is.. Maar ik moet zeggen, hij komt zelden de slaapkamer in als wij er zijn..