Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Picardische herdershond / berger picard liefhebbers ??
Moderator: moderatorteam
-
JonnyBeGoode
- nieuw lid
Picardische herdershond / berger picard liefhebbers ??
Ik ben nieuw op dit forum. Ik ben a/h zoeken geweest naar artikelen over de Picardische Herdershond.....niet echt gevonden. Ik vraag me dus af of er Picard bezitters/liefhebbers op dit forum zitten ??
[/b]
-
fabienne s
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): flatcoated retriever
-
Benji&Brenda
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Ik vind het echt super honden om te zien.
Ik heb nu niet de mogelijkheid om een grote hond te hebben, maar misschien komt hij er later wel eens... Maarja het is moeilijk om te zeggen want je ziet ze niet veel dus het karakter enzo is ook alleen maar te lezen van wat sites en dat is toch anders dan in het echt meemaken.
Heb er ooit 2 op een winner gezien en een tijd geleden zag ik een hond lopen in Utrecht en dat leek ook wel een Picard maar ik weet het niet zeker en kon het niet vragen want ik zat in de bus
Vertel eens meer over jouw Picardje
Ik heb nu niet de mogelijkheid om een grote hond te hebben, maar misschien komt hij er later wel eens... Maarja het is moeilijk om te zeggen want je ziet ze niet veel dus het karakter enzo is ook alleen maar te lezen van wat sites en dat is toch anders dan in het echt meemaken.
Heb er ooit 2 op een winner gezien en een tijd geleden zag ik een hond lopen in Utrecht en dat leek ook wel een Picard maar ik weet het niet zeker en kon het niet vragen want ik zat in de bus
Vertel eens meer over jouw Picardje
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Contacteer:
Hoi Jonny,
Ik vind de Picardische herder erg leuk. Op Bussloo kom ik er zondags altijd één tegen.
Ik vind de Picardische herder erg leuk. Op Bussloo kom ik er zondags altijd één tegen.
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
- Frederique
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouvier des Flandres
- Contacteer:
-
Benji&Brenda
- Zeer actief
- Contacteer:
-
JonnyBeGoode
- nieuw lid
nog niet !
Dames/heren
Even voor de goede orde......Ik ben opgegroeid met en tussen 2x Duitse Herders, 2x Beaucerons en 1x Picard. Nu ben ik 43 en nu is eindelijk de tijd rijp voor een eigen hond. Mijn dochter zit nu op de hogere school en mijn vrouw heeft haar werktijden enigszins aangepast......Ik heb veel rassen doorgrond, maar de Picard moest het worden !! Ik heb een fokker gevonden in Brabant. Nu (ongeveer rond Pasen) moet er een nest komen.... Ergens medio Juni is het dus puppie-haal-tijd. I just can't wait for s.....(zou Herman zeggen) Ergo ... hij (het wordt een reu) is er dus nog niet !
Garoetjens Jon
Even voor de goede orde......Ik ben opgegroeid met en tussen 2x Duitse Herders, 2x Beaucerons en 1x Picard. Nu ben ik 43 en nu is eindelijk de tijd rijp voor een eigen hond. Mijn dochter zit nu op de hogere school en mijn vrouw heeft haar werktijden enigszins aangepast......Ik heb veel rassen doorgrond, maar de Picard moest het worden !! Ik heb een fokker gevonden in Brabant. Nu (ongeveer rond Pasen) moet er een nest komen.... Ergens medio Juni is het dus puppie-haal-tijd. I just can't wait for s.....(zou Herman zeggen) Ergo ... hij (het wordt een reu) is er dus nog niet !
Garoetjens Jon
-
Benji&Brenda
- Zeer actief
- Contacteer: