Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Rommelbuik

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

*Jolanda*

Rommelbuik

Ongelezen bericht door *Jolanda* »

Timber ligt nu naast me maar het valt me eigenlijk de hele avond al op dat hij echt enorm veel geluiden produceert uit zijn buik...
Klinkt een beetje raar misschien maar hij ligt toch twee meter van me af en het klinkt als of ik met mijn oor tegen zijn buik luister...
Zijn darmen hebben een herrie...
Hij lijkt er geen "last" van te hebben aangezien hij gewoon lekker ligt te suffen...
Maar vind het een beetje vreemd waar zou dit zo ineens weg komen?!
verkeerd voer?! hij zit al van pups af aan op hetzelfde merk en niet gewisseld
ook heeft hij niks verkeerds gegeten
Nynke en Wolly
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Nynke en Wolly »

tja? misschien is zijn buikje gewoon bezig het eten te verwerken? of heeft hij net gedronken? dat kun je ook wel horen. Of heeft hij iets gegeten wat veel gas produceert? dan zul je dat straks wel ruiken. wel in de gaten houden zou ik zo zeggen als hij begint te piepen of zo kan het wel duiden op darmproblemen, een virus?
Afbeelding
groetjes Nynke en Wolly.
rubella
Actief

Ongelezen bericht door rubella »

Ik heb er niet een antwoord op, maar Joe heeft dit gepruttel ook heel regelmatig, zonder duidelijke aanleiding zoals voerwisseling e.d.

Hij maakt nooit een zieke indruk, poept goed, kijkt wel eens verbijsterd onder zijn staart als hij veel lawaai maakt, terwijl hij toch niet ligt te ruften.... :mrgreen:

Ik ben er aangewend. De dierenarts weet niet het is, dus ik maak me niet echt druk! :19:
groetjes, Wina

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”