Ohhh, ben heel benieuwd naar het het wolvencentrum, Ineke, ik kan me voorstellen dat de omgeving zich daar meer leende voor het onderwerp.
En trouwens, we hebben met een paar man al besloten dat de reclame van de voederfabrikant binnen een paar jaar bestaat uit de aanbeveling van de perfecte rauwe diepvriesvleesvoeding. Net zoals bij andere merken nu ook al begonnen is. Kijk maar naar Prins.
Dus dat komt dan ook aardig in de richting.
Ik ben het met Rosita eens en ik heb een aantal mensen gesproken na afloop in Lelystad en iedereen had toch zoiets van: tja, best interessant allemaal, maar erg gericht op het gevecht van Tom Lonsdale met de rest van de wereld en toen het echt over voeding ging, sloot het toch niet echt aan op de mogelijkheden in Nederland. Dat stelde hij wel iets bij, maar hij had totaal geen oor voor onze knelpunten en hoe je dat zou moeten oplossen, dus het vinden van het juiste materiaal.
Tja, dat probleem hebben ze niet in Australië.
Je rijdt een kangeroe dood en klaar, barf. Oh, het mag bij hem ook geen barf heten, maar RMB ofzo, want Barf stond gelijk aan zelf geknutselde prutjes. En dus moest er weer uitgelegd worden dat in Nederland BARF de duidelijkste benaming is omdat men dan weet wat je bedoelt.
Echt, het was best interessant. Maar ik schreef in mijn aantekeningen op een bepaald ogenblik: ik raak nu toch geirriteerd over het gepraat over het geruzie in de voedingswereld, ik wil info!
Ik vond de eerdere lezing van Mogens Eliassen veel prettiger, ondanks zijn sergeant-majoor manier van praten.

Veel meer gericht op hoe voer je je hond. En Mogens geeft aan dat je moet geven wat lands cultuur en natuur te bieden heeft en dat maakt dat je je niet zo verloren waant als iemand praat over kangeroevlees endergelijke.
Maar ja, Mogens legde uit hoe je een hond goed kan voeren en komt dan met de mogelijkheid om zijn boek te kopen. En Tom gaat er vanuit dat je zijn boek al hebt gelezen. Natuurlijk, beiden commercieel, ook niks mis mee. Maar de insteek van de een is veel toegankelijker dan die van de ander.
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby