Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
M@ri@nne schreef:Mooie foto's!
Dat tongetje op die onderste.
Waarvoor zijn die borstels zeg maar op deze foto?
Die gebruiken ze bij de training dan staan ze erboven op om de hond het afzetten op de haag af te leren/ te voorkomen. Door de borstels kunnen ze niet afzetten.
De hond moet vrij blijven van de haag
chaos schreef:Mooie foto's! en waar blijven de foto's van je pup?.....
beetje druk op het moment.Ben op het moment 3 a 4 keer in de week trainen voor het IPO II examen en de duitse ZTP van Beertje en het ipo III examen van Milan op 2 en 15 april. En dan ook nog dat kleine grut bezighouden ...pfff 3 is nu wel even veel !!! hahaha
Maar er is veel vraag naar dus zal snel een paar kiekjes maken...
Het was erg mooi om te zien zeg!
Vooral met manwerk vond ik Tarscha volgens mij , de enigste teef het erg goed doen tussen de mannen
Vond het heel er gaaf om een keer mee te maken
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
beetje druk op het moment.Ben op het moment 3 a 4 keer in de week trainen voor het IPO II examen en de duitse ZTP van Beertje en het ipo III examen van Milan op 2 en 15 april. En dan ook nog dat kleine grut bezighouden ...pfff 3 is nu wel even veel !!! hahaha
Ben hier een tijdje niet geweest en ben dus niet helemaal meer op de hoogte.
Heb je nu dan eindelijk een Beauceron aangeschaft?
Ben hier een tijdje niet geweest en ben dus niet helemaal meer op de hoogte.
Heb je nu dan eindelijk een Beauceron aangeschaft?
nope nu heb ik een hoop rottweiler gekocht.. is inmiddels 14 weken en weegt 19 Kilo !! zijn nvoorpoten zijn al net zo breed als die van beertje dus dat word een best hondje ben ik bang