Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik ben benieuwd naar de stand van zaken wat betreft het aantal geteckelden tegenwoordig op dit forum.
Ik bedoel dan alles waar ook maar iets van teckelbloed in zit
Benji&Brenda schreef:
En Bram, reutje van 7,5 jaar, hij komt uit het asiel en we hebben hem nu 2 maanden
Veeg mij maar op hoor........ik ben helemaal gesmolten
Hmm ik kan geen veegsmiley vinden, wel een zuigsmiley
Of als je nou gesmolten bent ...
Hahahahaha.
Maar wat hebben jullie een mazzel dat je tegen zoiets aanloopt in een asiel. De teckelse boevigheid straalt van hem af....of zit ik er nou ver naast
teckeltoos schreef:
Hahahahaha.
Maar wat hebben jullie een mazzel dat je tegen zoiets aanloopt in een asiel. De teckelse boevigheid straalt van hem af....of zit ik er nou ver naast
Nou hoe we tegen hem zijn aangelopen in het asiel is een nog veel aparter verhaal. Hij stond op dierenasiels.com en daar heb ik hem dus gevonden en het is dus het broertje van mijn vorige teckel die helaas maar 6 jaar is geworden. Toeval...
Groetjes Brenda en een pootje van Britt en Bram - www.stativo.nl
Beetje laat bericht van mij, maar ik ben hier nog maar sinds kort.
Ja, ik ben teckelgek in alle opzichten. Op dit moment geen hond ( zie verdriet om Mondriaan ) maar binnenkort het blije vrouwtje van Jagger. Langharig, wit getijgerd dwergteckeltje.
Dit is beau 14 jaar en we hebben hem 4 jaar geleden uit het asiel meegenomen.
Toen hij 10 was moest hij ingeslapen worden in het asiel omdat hij de ziekte van cushing heeft. Wij vonden dat zielig omdat hij nog helemaal niet ziek was dus hebben we hem op de avond van het inslapen gauw meegenomen.
Toen hij 10 was moest hij ingeslapen worden in het asiel omdat hij de ziekte van cushing heeft. Wij vonden dat zielig omdat hij nog helemaal niet ziek was dus hebben we hem op de avond van het inslapen gauw meegenomen.
[
/quote]
Wat goed van jullie joh.
Wat is de ziekte van cushing?
[
/quote]
Wat goed van jullie joh.
Wat is de ziekte van cushing?
Hij heeft een hersentumor officieel een tumor op de hypofyse, die tumor zet de hypofyse continu aan om de bijnier aan te zetten tot productie van bijnierschorshormonen een soort prednison achtige stof.
Op n gegeven moment begeven de organen het door dat overschot aan cortisonen.
Wat helaas bij hem nu het geval is.
Waarschijnlijk moeten we hem een dezer dagen laten inslapen.......
-sanne schreef:Waarschijnlijk moeten we hem een dezer dagen laten inslapen.......
Gelukkig heeft hij dankzij jullie nog vier jaar een prachtleven gehad. Jammer dat hij zo een rotziekte heeft, maar 14 is een eerbiedwaardige leeftijd. Hoop dat hij zich niet al te beroerd voelt...
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
-sanne schreef:Waarschijnlijk moeten we hem een dezer dagen laten inslapen.......
Gelukkig heeft hij dankzij jullie nog vier jaar een prachtleven gehad. Jammer dat hij zo een rotziekte heeft, maar 14 is een eerbiedwaardige leeftijd. Hoop dat hij zich niet al te beroerd voelt...
Ik heb zn urine even laten nakijken en het zijn niet zn nieren dus heb ik hem een ingectie dexadreson gegeven en kijken of hij daar van opleefd.
Volgens mij is hij ook zieker geworden van de metoclop.
Ik hoop dat de injectie wat verlichting brengt.
Ik heb zn urine even laten nakijken en het zijn niet zn nieren dus heb ik hem een ingectie dexadreson gegeven en kijken of hij daar van opleefd.
Volgens mij is hij ook zieker geworden van de metoclop.
Ik hoop dat de injectie wat verlichting brengt.
Ik hoop toch zo dat jullie hem nog een tijdje bij jullie mogen hebben!
Maar als het echt niet meer anders kan..........
Wat goed van jullie en wat fijn voor Beau!
Hopelijk knapt hij ondanks zijn ziekte toch weer een beetje op.
Groetjes Brenda en een pootje van Britt en Bram - www.stativo.nl
Willem en Flip melden zich, twee ruwhaar dwergen.
Frommel is eigenlijk een soort van teckel, in ieder geval denkt hij dat hij teckel is, telt dat ook? (denkt dat hij op schoot kan, nog in de teckelbench past, ok, zijn billen dan)
(Te lang onder invloed van teckels geweest denk ik).